Thursday , October 19 2017
Home / Featured News / ग़ुंडा गर्दी और सूदखोरों का सूरज बहुत जल्द ग़ुरूब होगा:कांग्रेस

ग़ुंडा गर्दी और सूदखोरों का सूरज बहुत जल्द ग़ुरूब होगा:कांग्रेस

हैदराबाद 28 जनवरी: कांग्रेस बलदी चुनाव में इमकानी सूरते हाल से निमटने के लिए पूरी तरह तैयार है और उस का सबूत मुरादनगर, मेहदीपट्नम में मिला।कांग्रेस की चुनाव रैली को मजलिस के कारकुनों ने रोकने की कोशिश की लेकिन उसे नाकाम बनादिया गया।कांग्रेस ने वाज़िह कर दिया कि मजलिस की धमकीयों की पालिसी से वो ख़ूब वाक़िफ़ है और अब ये मन्सूबा कामयाब नहीं हो सकता।

मुहम्मद अली शब्बीर ने मजलिस को वार्निंग दिया कि उनके सब्र को आज़माने की कोशिश ना करें।ग़ुंडा गर्दी और सूदखोरों के राज का बहुत जल्द सूरज ग़ुरूब हो जाएगा। क़ाइद अप्पोज़ीशन तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर ने कांग्रेस के सैंकड़ों कारकुनों के साथ बलदी हलक़ा मेहदीपट्नम में कांग्रेस के उम्मीदवार मुहम्मद ख़लीक़ उर्फ़ इर्फ़ान के साथ बहुत बड़ी रैली मुनज़्ज़म की,जैसे ही रैली गौतम मॉडल स्कूल मुरादनगर और मेहदीपट्नम के दरमियान पहूँची मजलिस के चंद कारकुनों ने नारे लगाते हुए रैली को रोकने की कोशिश की।जिस पर कांग्रेस कारकुनों ने जवाबी नारा बाज़ी की। मजलिस के कारकुनों ने हालात को कशीदा बनाने की कोशिश की लेकिन पुलिस ने मदाख़िलत करते हुए मुहम्मद अली शब्बीर और रैली को आगे बढ़ाने की कोशिश की जिस पर सदर ग्रेटर हैदराबाद सिटी कांग्रेस अक़लियत डिपार्टमेंट शेख़ अबदुल्लाह सुहेल के अलावा दूसरे क़ाइदीन की पुलिस के आला ओहदेदारों से बेहस-ओ-तकरार हो गई। मजलिस के उम्मीदवार साबिक़ मेयर माजिद हुसैन मजलिसी कारकुनों की क़ियादत कर रहे थे।

मुहम्मद अली शब्बीर कहा कि ये श्रम की बात है कि साबिक़ मेयर ने सियासी फ़ायदे के लिए अपनी तीसरी दुख़तर से लाताल्लुक़ी का इज़हार किया है जबकि उनकी तीन औलादों के बर्थ सर्टीफ़िकेटस मौजूद हैं जिसका सबूत पेश करने के लिए कांग्रेस पार्टी पूरी तरह तैयार है।

मुहम्मद अली शब्बीर ने माजिद हुसैन को चैलेंज किया कि वो अपनी दुख़तर से लाताल्लुक़ी के मौकोफ़ पर बरक़रार रहें या फिर चुनाव मैदान से दसतबरदारी इख़तियार करें कांग्रेस पार्टी क़ानून का सहारा लेते हुए उन्हें नाअहल क़रार देगी। उन्होंने कहा कि जो शख़्स अपनी बेटी से लाताल्लुक़ी का इज़हार करसकता है वो अवाम का कैसे हो सकता है। लख़्त-ए-जिगर से लाताल्लुक़ी का इज़हार करना चुनाव ख़िलाफ़वरज़ी के साथ साथ ग़ैर शरई अमल भी है। इस मौके पर कांग्रेस क़ाइदीन एसके अफ़ज़लुद्दीन, जाबिर पटेल, लईक सिद्दीक़ी, विनोद के अलावा दूसरे मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT