Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / ग़ुलाम नबी आज़ाद हैदराबाद में दामाद के मतलाशी ?

ग़ुलाम नबी आज़ाद हैदराबाद में दामाद के मतलाशी ?

हैदराबाद 25 जनवरी ( एजैंसीज़ ) कुल हिंद कांग्रेस के जनरल सैक्रेटरी-ओ-इंचार्ज और आंधरा प्रदेश मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद अपनी आबाई रियासत जम्मू-ओ-कश्मीर की बजाय हैदराबाद में दामाद की तलाश कररहे हैं । कहा गया है कि मिस्टर ग़ुलाम नबी आज

हैदराबाद 25 जनवरी ( एजैंसीज़ ) कुल हिंद कांग्रेस के जनरल सैक्रेटरी-ओ-इंचार्ज और आंधरा प्रदेश मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद अपनी आबाई रियासत जम्मू-ओ-कश्मीर की बजाय हैदराबाद में दामाद की तलाश कररहे हैं । कहा गया है कि मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद हाल ही में हैदराबाद आए थे ताकि पार्टी की राबिता कमेटी के इजलास में शिरकत कर सकें ।

अपनी रवायात के बरख़िलाफ़ मिस्टर आज़ाद इस बार अपनी शरीक हयात शमसेआ के साथ हैदराबाद आए थे । मिस्टर आज़ाद अपनी शरीक हयात के साथ सरकारी लीक वेव गेस्ट हाउज़ की बजाय एक फाईव स्टार होटल में मुक़ीम रहे । पार्टी तक़रीब केइख़तताम के बाद दोनों ने होटल में एक मारूफ़ ताजिर के अफ़राद ख़ानदान के साथ रस्मी मुलाक़ात में हिस्सा लिया ।

ये ताजिर हैदराबाद में अहम रिएल एस्टेट डीलर और बिल्डर हैं । मालूम हुआ है कि मिस्टर आज़ाद अपनी दुख़तर सोफिया की शादी कश्मीर की बजाय हैदराबाद में करना चाहते हैं और वो इस मशहूर बिज़नस मैन के फ़र्ज़ंद से रिश्ता में दिलचस्पी रखते हैं । ये नौजवान होटल्स के कारोबार में है । ज़राए ने कहा कि अभी सिर्फ इबतिदाई दौर की बात चीत हुई है और रिश्ता तै नहीं हुआ है ।

जिस मारूफ़ बिज़नस मैन के फ़र्ज़ंद से रिश्ता का इमकान है वो रियासत के सयासी और कारोबारी हलक़ों में जाने पहचाने हैं । इन का नाम 2010 में कांग्रेस की जानिब से राज्य सभा के लिए पेश किए जाने का भी तज़किरा आया था । समझा जाता है कि एक साबिक़ वज़ीर , मिस्टर आज़ाद और ताजिर ख़ानदान के दरमियान राबिता का काम कररहे हैं ।

जिन के ताल्लुक़ से कहा जाता है कि राज शेखर रेड्डी के दौर-ए-हकूमत में उन्हों ने ओक़ाफ़ी जायदादों की फ़रोख़त और दौलत बटोरने में मुलव्विस थे । ज़राए ने कहा कि अगर सब कुछ ठीक रहा तो मिस्टर आज़ाद के आइन्दा दौरा हैदराबाद के मौक़ा पर रिश्ता को क़तईयत दीदी जाएगी ।

TOPPOPULARRECENT