Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / ग़ैर रिवायती तवानाई की तैय्यारी का अमल तेज़ किया जाय

ग़ैर रिवायती तवानाई की तैय्यारी का अमल तेज़ किया जाय

हैदराबाद २६ अगस्त‌ ( प्रैस नोट ) चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने आज ओहदेदारों को हिदायत दी कि वो ग़ैर रिवायती तवानाई की पैदावार के अमल का हर 15 दिन में जायज़ा लें और इस काम की निगरानी-ओ-आपस में तआवुन करें ताकि इस में तेज़ी पै

हैदराबाद २६ अगस्त‌ ( प्रैस नोट ) चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने आज ओहदेदारों को हिदायत दी कि वो ग़ैर रिवायती तवानाई की पैदावार के अमल का हर 15 दिन में जायज़ा लें और इस काम की निगरानी-ओ-आपस में तआवुन करें ताकि इस में तेज़ी पैदा होसके । उन्हों ने कहा कि सोलार विंड और मिनी हाईडल तवानाई केलिए नीड कयाप को नूडल एजैंसी बनाया गया है और एक एस्कार्ट ऑफीसर का तक़र्रुर भी अमल में लाया गया है ताकि ताजिरों को अपने अपने प्राजेक्टस में तेज़ी लाने मदद दी जा सके । चीफ़ मिनिस्टर ने सोलार अनर्जी और विंड अनर्जी का आज एक इजलास में जायज़ा लिया जिस में वुज़रा महिकमा तवानाई के ओहदेदारान नीड कयाप के ओहदेदारान और ताजरीनवग़ैरा शरीक थे ।

वुज़रा मिस्टर पुन्नाला लकशमया मिस्टर उत्तम कुमार रेड्डी मिस्टर टी जी वेंकटेश चीफ़ सैक्रेटरी मिसिज़ मनी मैथीयू प्रिंसिपल सैक्रेटरी तवानाई मिस्टर ऐम साहू सदर नशीन-ओ-मैनेजिंग डायरैक्टर ए पी ट्रांस्को मिस्टर हीरालाल समारिया एम डी नीड कयाप मिस्टर कमलाकर और मुताल्लिक़ा ओहदेदारान शरीक थे ।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि रियास्ती हुकूमत की जानिब से विंड और सोलार तवानाई की पैदावार केलिए बड़े पैमाने पर हौसला अफ़्ज़ाई की जाएगी और उन्हें रियासत में सरमाया कारी केलिए तरग़ीब दी जाएगी । उन्हों ने कहा कि विंड अनर्जी की तैय्यारी केलिए राइलसीमा इलाक़ा में काफ़ी इमकानात मौजूद हैं। उन्हों ने महिकमा तवानाई के ओहदेदारों को हिदायत दी कि इस सिलसिला में तमाम मसाइल को हल करने इक़दामात करें। उन्हों ने ताजिरों को तीक़न दिया कि इन के वाजिबी मुतालिबात की यकसूई की जाएगी । चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि हम को ग़ैर रिवायती तवानाई की पैदावार की हौसलाअफ़्ज़ाई की जानी चाहीए ।

इस सिलसिला में दूसरी रियास्तों में होने वाले काम का जायज़ा लेते हुए मुराआत दी जानी चाहीए ताकि इस अमल को मसह बिकती बनाया जा सके । मिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने तीक़न दिया कि विंड अनर्जी पैदा करने वालों केलिए क़ीमतों के ताय्युन का बहुत जल्द फ़ैसला करलिया जाएगा।

उन्हों ने महिकमा के ओहदेदारों को हिदायत दी कि वो इस मसला को आंधरा प्रदेश इलेक्ट्रीसिटी रैगूलेटरी कमीशन से रुजू करें जो पहले ही इस मसला का जायज़ा ले रहा है । ओहदेदारों ने चीफ़ मिनिस्टर को मतला किया कि महिकमा के अमलाकी सोलार पावर डेवलपर्स के साथ समर आवर बातचीत हुई है । सोपार पावर तैय्यार करने वालों ने चीफ़ मिनिस्टर को बताया कि महिकमा का अमला उन के साथ अच्छा तआवुन कर रहा है और उन्हों ने रियासत में बड़े पैमाने पर सोलार पावर प्लांटस शुरू करने का फ़ैसला किया है । इजलास में बताया कि गया कि रियासत में जुमला 8275 मैगावाट बर्क़ी विंड पावर से तैय्यार करने की सलाहीयत पाई जा सकती है । नई और काबुल तजदीदफ़रोग़ तवानाई कारपोरेशन ( नीड कयाप ) ने अब तक जुमला 3643.10 मैगावाट बर्क़ी की तैय्यारी को मंज़ूरी दी है ।

कहा गया है कि ये काम ज़्यादा तर राइलसीमा इलाक़ा में किया जा रहा है जहां कुछ समनट प्लांटस के सिवा कोई दूसरी बड़ी सनअतें नहीं हैं। कहा गया है कि राइलसीमा में इन प्लांटस के क़ियाम के नतीजा में मुक़ामी सतह पर अवाम को रोज़गार भी मिल सकता है और प्लांटस के लिए दरकार अमला भी दस्तयाब हो सकता है ।इजलास में प्लांटस लोड फैक्टर क़ीमतों का ताय्युन बैंकिंग पालिसी आराज़ीयात के अलाटमैंट और दीगर उमूर पर भी तबादला-ए-ख़्याल किया गया ।

TOPPOPULARRECENT