Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / गांधी भवन से किरण कुमार रेड्डी की तसावीर हटा दी गईं

गांधी भवन से किरण कुमार रेड्डी की तसावीर हटा दी गईं

गांधी भवन से किरण कुमार रेड्डी की तसावीर हटा दी गईं। रियासती वज़ीर डी नागेंद्र और रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर ने साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की तसावीर गांधी भवन से निकाल फेंकी और साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर की त

गांधी भवन से किरण कुमार रेड्डी की तसावीर हटा दी गईं। रियासती वज़ीर डी नागेंद्र और रुकन क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर ने साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी की तसावीर गांधी भवन से निकाल फेंकी और साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर की तसावीर की जगह पर मर्कज़ी वज़ीर ग़ुलाम नबी आज़ाद की तसावीर लागदी गईं।

किरण कुमार रेड्डी ने चीफ़ मिनिस्टर, रुकने असेंबली के ओहदे के साथ साथ कांग्रेस से भी मुस्ताफ़ी होने का एलान किया था। रियासत की तक़सीम के मसले पर पैदा शूदा इख़तिलाफ़ के बाद मुस्ताफ़ी होने वाले किरण कुमार रेड्डी की तसावीर गांधी भवन से निकाल बाहर करदी गईं।

बताया जाता हैके तेलंगाना क़ाइदीन ने मुत्तफ़िक़ा तौर पर किए गए इस फ़ैसले के बाद ये कार्रवाई की है और उनकी तस्वीर की जगह मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत ग़ुलाम नबी आज़ाद की तस्वीर लागई हैं।

गांधी भवन में आज तेलंगाना अरकाने पार्लीमान-ओ-क़ाइदीन के इस्तिक़बाल के सिलसिले में मुनाक़िदा जलसे से पहले की गई इस कार्रवाई पर सब के सब हैरतज़दा रह गए चूँकि अब भी आंध्र प्रदेश के प्रदेश कांग्रेस के सदर की हैसियत से बोतसा सत्य नाराय‌ना ख़िदमात अंजाम दे रहे हैं और एसी सूरत में किरण कुमार रेड्डी की तसावीर को निकाला जाना बाइस हैरत तसव्वुर किया जा रहा है जबकि तेलंगाना क़ाइदीन का इस्तिदलाल हैके उन्होंने पार्टी से मुस्ताफ़ी होने वाले किरण कुमार रेड्डी की तसावीर निकाली हैं जिस में कोई हैरत या ताज्जुब की बात नहीं है।

तेलंगाना क़ाइदीन ने बताया कि सीमांध्र से ताल्लुक़ रखने वाले जो क़ाइदीन कांग्रेस आला कमान के फ़ैसले का एहतेराम कररहे हैं, उन से उन्हें कोई शिकवा नहीं है।

TOPPOPULARRECENT