Tuesday , October 24 2017
Home / India / गांधी ख़ानदान के लिए मुल्क के मुफ़ादात क़ुर्बान- नरेंद्र मोदी

गांधी ख़ानदान के लिए मुल्क के मुफ़ादात क़ुर्बान- नरेंद्र मोदी

नई दिल्ली, 04 मार्च: कांग्रेस पर शदीद तन्क़ीद करते हुए चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी ने इल्ज़ाम आइद किया कि गांधी ख़ानदान के ख़ातिर मुल्क के मुफ़ादात की क़ुर्बानी दी जा रही है, और वज़ीरे आज़म मनमोहन सिंह को सिर्फ़ एक चौकीदार की हैसियत

नई दिल्ली, 04 मार्च: कांग्रेस पर शदीद तन्क़ीद करते हुए चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी ने इल्ज़ाम आइद किया कि गांधी ख़ानदान के ख़ातिर मुल्क के मुफ़ादात की क़ुर्बानी दी जा रही है, और वज़ीरे आज़म मनमोहन सिंह को सिर्फ़ एक चौकीदार की हैसियत से तक़र्रुर किया गया है। बी जे पी के क़ौमी इजलास में नरेंद्र मोदी मर्कज़ तवज्जो बने रहे, और उन्हें पार्टी की जानिब से वज़ारते उज़्मा उम्मीदवार के तौर पर पेश किए जाने का मुतालिबा शिद्दत इख़तियार कर रहा है।

आज उन्होंने पार्टी के उसी फ़ोर्म से ख़िताब करते हुए कांग्रेस की धज्जियां उड़ाईं, और कहा कि मर्कज़ में कमीशन हासिल करने वाली ये हुकूमत मुल्क को दीमक की तरह तबाह कर रही है। कांग्रेस की रिवायत ये रही है कि महज़ एक ख़ानदान की ख़ातिर मुल्क के मुफ़ादात को क़ुर्बान कर दिया जाये। उन्होंने वज़ीरे आज़म का नाम लिए बगै़र कहा कि कांग्रेस ने एक चौकीदार का तक़र्रुर किया है ताकि गांधी ख़ानदान के लिए इस नशिस्त को महफ़ूज़ रखा जा सके।

नरेंद्र मोदी दरअसल गुजरात में बेहतर हुक्मरानी के मौज़ू पर ख़िताब करने वाले थे, लेकिन उन्होंने एक घंटा तवील ख़िताब के दौरान इस फ़ोर्म का इस्तिमाल करते हुए यू पी ए हुकूमत और कांग्रेस को कुरप्शन, सेक्यूरिटी और हुक्मरानी के मसाइल पर तन्क़ीदों का निशाना बनाया। उन्होंने कहा कि कांग्रेस मुल्क को दीमक की तरह तबाह कर रही है। दीमक पर क़ाबू पाना इंतिहाई मुश्किल होता है। एक मुक़ाम पर इसे ख़त्म किया जाये तो वो दूसरी जगह से निकल आती है।

इस बीमारी का वाहिद ईलाज बी जे पी वर्कर की मेहनत है जो एक मीठे की शक्ल में है। सिर्फ़ यही मीठा मुल्क को दीमक से नजात दिला सकता है। मोदी के ख़िताब के दौरान ऐसा लग रहा था जैसे 2014 लोक सभा इंतिख़ाबात क़रीब आचुके हैं। उन्होंने कहा कि अब वक़्त आगया है कि कांग्रेस को निकाल बाहर किया जाये, और एक ऐसी हुकूमत क़ायम की जाये जो अवामी मसाइल के ताल्लुक़ से हस्सास हो।

उन्होंने कांग्रेस को मुख़्तलिफ़ अस्क़ामस जैसे, वी वी आई पी हेलिकापटर मुआलत‌ , 2G इस्पेक्टरम के लिए तन्क़ीदों का निशाना बनाते हुए कहा कि अब वक़्त आगया है, कि कांग्रेस और बी जे पी के दरमियान हद्दे फ़ासिल क़ायम करदी जाये। बी जे पी एक मिशन के लिए है और कांग्रेस कमीशन के लिए है। उन्होंने कहा कि अब मुक़ाबला मिशन और कमीशन के दरमियान होगा। नरेंद्र मोदी का ख़िताब उन के मध्य प्रदेश और छत्तीसगढ़ हम मंसब शिवराज सिंह चौहान और रमन सिंह के एन बरअक्स था, जिन्होंने अपनी हुकूमतों की कामयाबी को उजागर किया। मोदी की तक़रीर के दौरान तालकटोरा इंडोर स्टेडियम खचाखच भरा हुआ था।

TOPPOPULARRECENT