Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / गिरफ़्तार क़ाइदीन को फ़ौरी(शीघ्र‌)रिहा करने का मुतालिबा(मांग‌)

गिरफ़्तार क़ाइदीन को फ़ौरी(शीघ्र‌)रिहा करने का मुतालिबा(मांग‌)

हैदराबाद। २३अक्टूबर (सियासत न्यूज़) तलंगाना एन जी औज़ ज्वाइंट ऐक्शन‌ कमेटी के सदर नशीन देवी प्रसाद ने जय ए सी क़ाइदीन की गिरफ़्तारी की मुज़म्मत की और उन की फ़िलफ़ौर रिहाई का मुतालिबा किया। उन्हों ने कहा कि तलगो देशम क़ाइदीन की ईम

हैदराबाद। २३अक्टूबर (सियासत न्यूज़) तलंगाना एन जी औज़ ज्वाइंट ऐक्शन‌ कमेटी के सदर नशीन देवी प्रसाद ने जय ए सी क़ाइदीन की गिरफ़्तारी की मुज़म्मत की और उन की फ़िलफ़ौर रिहाई का मुतालिबा किया। उन्हों ने कहा कि तलगो देशम क़ाइदीन की ईमा पर ये गिरफ्तारियां अमल में लाई गई हैं क्योंकि उन्हें इस बात का ख़ौफ़ था कि तलंगाना में दाख़िल होते ही चंद्रा बाबू नायडू को अवामी नाराज़गी का सामना करना पड़ेगा।

उन्हों ने कहा कि हुकूमत की ताईद से चंद्रा बाबू नायडू की पदयात्रा जारी ही। देवी प्रसाद ने कहा कि हुकूमत, चंद्रा बाबू नायडू की पदयात्रा को तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम कररही है तो दूसरी तरफ़ पदयात्रा के ख़िलाफ़ एहतिजाज करने वालों पर मुक़द्दमात आइद किए जा रहे हैं। उन्हों ने लंगाना मसला पर नायडू से अपना मौक़िफ़ (निश्चय‌)वाज़िह करने की मांग करते हुए कहा कि चंद्रा बाबू नायडू ने मर्कज़ी हुकूमत को मकतूब रवाना करते हुए इस मसला को मज़ीद उलझाने की कोशिश की है।

देवी प्रसाद के मुताबिक़ तलंगाना अवाम चंद्रा बाबू नायडू की इन चालों को अच्छी तरह समझते हैं और वो तलंगाना में पदयात्रा के दौरान जगह जगह अपनी नाराज़गी का इज़हार करेंगी। सदर नशीन तलंगाना एन जी औज़ जे ए सी ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो पदयात्रा के दौरान पुरअमन एहतिजाज(वाद विवाद‌) की इजाज़त दे जोकि जमहूरीयत का हिस्सा है।

TOPPOPULARRECENT