Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / गिरफ़्तार पाकिस्तानी शहरी मुहम्मद नासिर का इन्किशाफ़

गिरफ़्तार पाकिस्तानी शहरी मुहम्मद नासिर का इन्किशाफ़

हैदराबाद 20 अगस्त धोका बाज़ी और जालसाज़ी के ज़रीये पासपोर्ट और दुसरे क़ौमी दस्तावीज़ात हासिल करने के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार पाकिस्तानी शहरी मुहम्मद नासिर जिसे हालिया दिनों टास्क फ़ोर्स ने हरकत उल-जिहाद इस्लामी और दुसरे दहश्तगर्द तन्ज़ीमों से ताल्लुक़ होने के सबब गिरफ़्तार किया था ने मुबय्यना तौर पर तफ़तीश के दौरान सनसनीखेज़ इन्किशाफ़ात किए हैं।

पाकिस्तानी शहरी की तफ़तीश से स्कियुरिटी एजेंसीयों को ये इन्किशाफ़ हुआ हैके हिन्दुस्तान में दरअंदाज़ी के लिए हिंद। बंगलादेश सरहद पर वाक़्य आई लैला हुक्काम का इस्तेमाल किया जा रहा है।

बावसूक़ ज़राए ने बताया कि मुहम्मद नासिर ने आई लैला मुक़ाम के ज़रीये अपने अरकाने ख़ानदान को भी हिन्दुस्तान मुंतक़िल किया था। बताया जाता हैके पहाड़ी शरीफ़ इलाके में वाक़्ये एक यूनानी दवाख़ाने में मुलाज़िमत हासिल करने से क़बल नासिर हरियाणा के पानीपत शहर में आधार कार्ड, राशन कार्ड , प्याँ कार्ड और दुसरे अहम दस्ताविज़ात धोका दही के ज़रीये हासिल किए थे।

तहक़ीक़ात के दौरान पुलिस को इस बात का पता चला हैके वो अबदुलजब्बार नामी हूजी दहश्तगर्द के लिए खीपया (इन्सानों की स्मगलिंग) में शामिल था।

TOPPOPULARRECENT