Friday , August 18 2017
Home / Crime / गिरोही तसादुम में एक शख़्स की मौत

गिरोही तसादुम में एक शख़्स की मौत

राजगढ़: ब्यौरा टाउन की एक अदालत ने साल 2007 में गिरोही तसादुम के दौरान एक शख़्स की मौत के सिलसिले में आज 17 अफ़राद को उम्र कैद की सज़ा दी है। जब कि पुरतशद्दुद तसादुम में मुलव्विस हरीफ़ ग्रुप के 14 अफ़राद को भी 10 साल की सज़ा कैद सुनाई गई।

जिसके बाइस एक शख़्स की मौत वाक़्य हो गई थी दोनों ग्रुपों को ये सज़ा कल एडीशनल सेशन जज समरूज़ ख़ां ने दी है। जब कि मुक़ामी इंतेख़ाबात के सिलसिले में पुर तशद्दुद में य दोनों ग्रुपस मुलव्विस पाए गए इस झड़प में एक शख़्स राम प्रसाद डांगी को गोलीमार दी गई थी।

अस्सिटेंट पब्लिक प्रोसिक्युटर दिनेश साबू ने आज ये इत्तेला दी। और बताया कि खज्जू रियागावं के इलाक़ा मंदिर चौक में इंतेख़ाबात से मुताल्लिक़ तनाज़े पर दो हरीफ़ ग्रुपों में 4 सितंबर 2007 को तसादुम होगया था।

पुलिस ने 37 अफ़राद के ख़िलाफ़ केस दर्ज किया था जिस में 4 मुल्ज़िमीन का इंतेक़ाल होगया है। अदालत ने 17 अफ़राद को सज़ाए कैद और फी कस 15,500 रुपये का जुर्माना आइद किया है जब कि दीगर अफ़राद को बरी कर दिया गया।

अलावा अज़ीं हरीफ़ ग्रुप के 40 के मिनजुमला 14 अफ़राद को 10 साल की सज़ाए कैद और फी कस 9 हज़ार रुपये का जुर्माना आइद किया गया ।

TOPPOPULARRECENT