Monday , October 23 2017
Home / India / गिलानी की रैली के ख़िलाफ़ जम्मू में एहतेजाज

गिलानी की रैली के ख़िलाफ़ जम्मू में एहतेजाज

जम्मू जम्मू के कई इलाक़ों में आज एहतेजाजी मुज़ाहिरे हुए। श्रीनगर में कल अलहैदगी पसंद क़ाइदीन की जानिब से रैली निकालने और पाकिस्तानी पर्चम लहराकर मुवाफ़िक़ पाकिस्तान नारे लगाने पर शदीद एहतेजाज किया गया।

जम्मू

जम्मू के कई इलाक़ों में आज एहतेजाजी मुज़ाहिरे हुए। श्रीनगर में कल अलहैदगी पसंद क़ाइदीन की जानिब से रैली निकालने और पाकिस्तानी पर्चम लहराकर मुवाफ़िक़ पाकिस्तान नारे लगाने पर शदीद एहतेजाज किया गया।

इजन पर ने अलाहदगी पसंद क़ाइदीन आग के पुतले नज़र-ए-आतिश किए और उनके ख़िलाफ़ नारे लगाते हुए रियासती हुकूमत-ओ-मर्कज़ से मुतालिबा किया कि फ़ौरी इन अलहैदगी पसंदों ख़ासकर मसर्रत आलम को गिरफ़्तार करलिया जाये। क्रांति दल के बैनर के तहत सैंकड़ों कारकुनों ने चीफ़ मिनिस्टर मुफ़्ती मुहम्मद सईद और पाकिस्तान के ख़िलाफ़ नारे लगाए।

इंदिरा चौक पर एहतेजाजी धरना भी दिया। रियासत की बी जे पी । पी डी पी हुकूमत और मर्कज़ी हुकूमत पर शदीद तन्क़ीद करते हुए कि मसर्रत आलम को रिहा करते हुए अलहैदगी पसंदों की हौसलाअफ़्ज़ाई की गई है। जनरल सैक्रेटरी क्रांति दल प्रीतम शर्मा ने इल्ज़ाम आइद किया कि मुफ़्ती सईद रियासत में अलहैदगी पसंदों के एजंडे पर कारबन्द हैं और बी जे पी उसकी ताईद कररही है। मग़रिबी जम्मू में भी कारकुनों के दूसरे ग्रुप ने पाकिस्तान, मुफ़्ती मुहम्मद सईद और अलाहदगी पसंदों आग के पुतले नज़र-ए-आतिश किए।

TOPPOPULARRECENT