Friday , October 20 2017
Home / India / गिलानी के क़रीबी साथी और दीगर 3 पर मुक़द्दमा का कल आग़ाज़

गिलानी के क़रीबी साथी और दीगर 3 पर मुक़द्दमा का कल आग़ाज़

सख़्त गीर हुर्रियत कान्फ्रेंस के सरबराह सैयद अली शाह गिलानी के एक क़रीबी साथी और दीगर 3 अफ़राद के ख़िलाफ़ हवाला रैकेट चलाने के इल्ज़ाम में जिसका मक़सद दहश्तगर्द तंज़ीम हिज़्ब उल-मुजाहिदीन को मालिया फ़राहम करना था। वकील इस्तेग़ासा गवाह

सख़्त गीर हुर्रियत कान्फ्रेंस के सरबराह सैयद अली शाह गिलानी के एक क़रीबी साथी और दीगर 3 अफ़राद के ख़िलाफ़ हवाला रैकेट चलाने के इल्ज़ाम में जिसका मक़सद दहश्तगर्द तंज़ीम हिज़्ब उल-मुजाहिदीन को मालिया फ़राहम करना था। वकील इस्तेग़ासा गवाहों को अदालत में पेश करने से क़ासिर रहे, जिसकी बिना पर डिस्ट्रिक्ट जज एच एस शर्मा ने मुक़द्दमा की समाअत मंगल तक मुल्तवी कर दी थी।

अदालत ने 3 मार्च को ग़ुलाम मुहम्मद भट्ट के ख़िलाफ़ जो मुबय्यना तौर पर सैयद अली शाह गिलानी के क़रीबी बा एतेमाद साथी हैं, मुहम्मद सिद्दीक़ ग़िनाई, ग़ुलाम जीलानी लीलू और फ़ारूक़ अहमद गागा पर इंसेदाद गै़रक़ानूनी कार्यवाहीयां क़ानून की मुख़्तलिफ़ दफ़आत के तहत फ़र्द-ए-जुर्म आइद किया था।

गुज़शता साल एन आई ए ने चारों मुल्ज़िमीन के ख़िलाफ़ एक फ़र्द-ए-जुर्म अदालत में पेश किया था और इल्ज़ाम आइद किया था कि ये अफ़राद पाकिस्तान से हवाला ज़राए से 4 करोड़ 57 लाख रुपये से ज़्यादा रक़म 2008 के बाद 3 साल की मुद्दत में वादी कश्मीर में दहश्तगर्द सरगर्मीयों को मालिया फ़राहम करने की ग़रज़ से मुंतक़िल कर चुके थे।

TOPPOPULARRECENT