Tuesday , October 24 2017
Home / Khaas Khabar / गुजरात असेंबली के नवंबर में इंतिख़ाबात मुतवक़्क़े

गुजरात असेंबली के नवंबर में इंतिख़ाबात मुतवक़्क़े

नई दिल्ली, २१ सितंबर (एजेंसी) गुजरात असेंबली के इंतिख़ाबात ( चुनाव) तवक़्क़ो है कि नवंबर में आख़िरी हफ़्ता और दिसम्बर के पहले हफ़्ता में दो मरहलों में मुनाक़िद (आयोजित) होंगे । इलेक्शन कमीशन की जानिब से आइन्दा माह इस का बाक़ायदा ऐलान क

नई दिल्ली, २१ सितंबर (एजेंसी) गुजरात असेंबली के इंतिख़ाबात ( चुनाव) तवक़्क़ो है कि नवंबर में आख़िरी हफ़्ता और दिसम्बर के पहले हफ़्ता में दो मरहलों में मुनाक़िद (आयोजित) होंगे । इलेक्शन कमीशन की जानिब से आइन्दा माह इस का बाक़ायदा ऐलान किया जाएगा।

गुजरात में असेंबली इंतिख़ाबात पहाड़ी रियासत हिमाचल प्रदेश के साथ मुनाक़िद (आयोजित) होंगे जहां दिसमबर के अवाइल (शुरूआत) में एक मरहले (चरण)में राय दही ( मतदान) होगी। इलेक्शन कमीशन के ज़राए ने कहा कि इलेक्शन कमीशन गुजरात में दो मरहलों (चरणो) में राय दही (मतदान) कराने की रिवायत बरक़रार रख सकता है।

रियासत के बाअज़ हस्सास (संप्रादायिक) इलाक़ों को पेशे नज़र रखते हुए इलेक्शन कमीशन एहतियाती इक़दामात ( कार्यनिष्पादन) करेगा। गुजरात और हिमाचल प्रदेश के ओहदेदारों के साथ मुशावरत (विचार विमर्श) की जा रही है। इस के बाद ही इंतिख़ाबी तवारीख़ को क़तईयत दी जाएगी। इलैक्शन कमीशन ने वज़ारत-ए-दाख़िला ( गृह मंत्रालय) से भी मुशावरत ( विचार विमर्श) की है।

TOPPOPULARRECENT