Saturday , August 19 2017
Home / Khaas Khabar / गुजरात आग की लपेट में ,कई इलाक़ों में कर्फ़यू नाफ़िज़

गुजरात आग की लपेट में ,कई इलाक़ों में कर्फ़यू नाफ़िज़

अहमदाबाद 26 अगस्त:गुजरात में पटेल तबक़ा के तहफ़्फुज़ात के लिए जारी एहतेजाज ने इंतेहाई पुरतशद्दुद शक्ल इख़तियार करली और रियासत के बेशतर हिस्से आग की लपेट में आगए।

पटेल तबक़ा को तहफ़्फुज़ात का मुतालिबा करते हुए मेगा रियाली के इनइक़ाद के बाद पुलिस ने नौजवान लीडर हार्दिक पटेल को हिरासत में ले लिया। इस के साथ ही अवाम पुरतशद्दुद एहतेजाज पर उतर आए और रियासत के मुख़्तलिफ़ हिस्सों में पुलिस के साथ झड़पों के वाक़ियात पेश आए।

कई मुक़ामात पर संगबारी की गई और सड़कों पर रुकावटें खड़ी कर दी गईं। पुलिस ने वदोदरा और अहमदाबाद में इंटरनेट सर्विस मुअत्तल कर दी जबकि सूरत के अज़ला कपू दर्रा और सार्थना में कर्फ़यू नाफ़िज़ कर दिया गया।

इसी तरह दुसरे कई मुक़ामात पर भी अफ़्वाहें फैलने से रोकने के लिए हुक्काम ने मोबाईल सर्विसस पर पाबंदी लगादी। एहतेजाजियों ने गुजरात में कई सियासतदानों को निशाना बनाया। एक पुलिस सब इंस्पेक्टर को सूरत में ज़ख़मी हालत में आई सी यू में शरीक किया गया है। हुजूम ने तीन पुलिस कांस्टेबल का अग़वा कर लिया था और बाद में मामूली ज़ख़मी हालत में उन्हें रिहा किया गया।

मोरबी में बस डिपो के क़रीब ए टी एम को नुक़्सान पहुंचाया गया। उसके अलावा दो बसों को भी नज़र-ए-आतिश किया गया। राजकोट मुंसिपल कारपोरेशन वैस्ट ज़ोन के दफ़्तर में हुजूम ने घुस कर गाड़ीयों को नुक़्सान पहुंचाया। पुलिस इंस्पेक्टर एम आर गोधनया को इस झड़प में मामूली ज़ख़म आए। उसके अलावा राजकोट में पुलिस चौकी को नज़र-ए-आतिश कर दिया गया। सूरत में दो बसों को भी नज़र-ए-आतिश किया गया। वाज़िह रहेके चीफ़ मिनिस्टर ने पहले ही ये मौक़िफ़ ज़ाहिर कर दिया हैके रियासती हुकूमत पटेल तबक़ा को तहफ़्फुज़ात फ़राहम नहीं कर् सकती।

TOPPOPULARRECENT