Tuesday , October 17 2017
Home / India / गुजरात बी जे पी की हैट ट्रक होगी

गुजरात बी जे पी की हैट ट्रक होगी

गुजरात में दुबारा इक़तिदार हासिल कर लेने का एतिमाद ज़ाहिर करते हुए चीफ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी ने कहा कि बरसर-ए-इक्तदार बी जे पी रियासत में हैट ट्रक करेगी और इंतिख़ाबात में कामयाबी हासिल करेगी । उन्होंने कहा कि ये कामयाबी बेहतर हुक्

गुजरात में दुबारा इक़तिदार हासिल कर लेने का एतिमाद ज़ाहिर करते हुए चीफ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी ने कहा कि बरसर-ए-इक्तदार बी जे पी रियासत में हैट ट्रक करेगी और इंतिख़ाबात में कामयाबी हासिल करेगी । उन्होंने कहा कि ये कामयाबी बेहतर हुक्मरानी और कामयाबी के नारे पर होगी ।

मोदी ने निशान हाई स्कूल में अपना वोट डालने के बाद सहाफ़ीयों से बात चीत करते हुए कहा कि वो तमाम राय दहनदों से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हैं । इन इंतिख़ाबात में गुजरात के अवाम हमारी हैट ट्रक को यक़ीनी बनाएंगे और बी जे पी को दुबारा इक़तिदार सौंपें गे ।

उन्होंने कहा कि यहां अवाम का ये एहसास है कि हमने एक साफ़-ओ-शफ़्फ़ाफ़ हुकूमत दी है इसलिए अवाम एक बार फिर हम पर एतिमाद करेंगे । उन्होंने 2012 के गुजरात असैंबली इंतेख़ाबात को इसलिए भी तारीख़ी क़रार दिया कि ये इंतेख़ाबात बेहतर हुक्मरानी के मसाइल पर लड़े गए थे ।

उन्हों ने कहा कि ये इंतेख़ाब हिंदूस्तान में तारीख़ी अहमियत के हामिल होंगे क्योंकी ये बेहतर हुक्मरानी और तरक़्क़ी के नारे पर लड़े गए हैं। इसके अलावा ये अवाम की शराकत से लड़े गए हैं। उन्होंने कहा कि ये बहुत पुरअमन इंतेख़ाबात रहे हैं। ये उसे इंतेख़ाबात हैं जैसे ख़ुद गुजरात के अवाम मुक़ाबला करते हैं।

ये इंतेख़ाब उसे हैं जहां नौजवानों और ख़वातीन ने भी ज़िम्मा दारियां अपने कंधों पर ली हैं। उन्होंने कहा कि ये इंतेख़ाबात इसलिए भी यादगार रहेंगे क्योंकी बिलकुल पहली मर्तबा यहां 3D टैक्नालोजी का इस्तिमाल किया गया है । ये तरीका दुनिया में पहले कभी इख़तियार नहीं किया गया था ।

मोदी ने कहा कि टैक्नालोजी के शोबे में दुनिया को गुजरात की कामयाबी और पेशरफ़्त को क़बूल करना होगा । ये उनका यक़ीन है । उन्होंने कहा कि वो अपने छः करोड़ गुजरातों के लिए अह्द के पाबंद हैं। वो उनके लिए जीते हैं और शख़्सी तौर पर ये मानते हैं कि वो गुजरात के लिए जो कुछ कर रहे हैं वो क़ौम की ख़िदमत है क्योंकी गुजरात इस मुल्क का अटूट हिस्सा है ।

मोदी मानी नगर से मुक़ाबला कर रहे हैं जहां कांग्रेस ने श्वेता भट्ट को मैदान में उतारा है ।

TOPPOPULARRECENT