Thursday , October 19 2017
Home / Khaas Khabar / गुजरात में बने थे बोध गया बम:तहक़ीक़ाती ओहदेदार

गुजरात में बने थे बोध गया बम:तहक़ीक़ाती ओहदेदार

बोध गया में बम धमाकों में इस्तिमाल किए गए टाइमर्स गुवाहाटी की एक दुकान से लाए गए और उन्हें गुजरात में तैयार किया गया था।

बोध गया में बम धमाकों में इस्तिमाल किए गए टाइमर्स गुवाहाटी की एक दुकान से लाए गए और उन्हें गुजरात में तैयार किया गया था।

तहक़ीक़ाती ओहदेदारों ने ये इन्किशाफ़ किया है। नेशनल इंवेस्टिगेशन एजेंसी के ज़राए ने बताया कि जो बम फट नहीं सके थे उनका मुआइना करने पर पता चला कि इससे मरबूत घड़ियां राजकोट गुजरात के प्लांट में तैयार की गई है। ये घड़ियां तैयारी के बाद गुवाहाटी भेजी गयों थीं और यहां की एक दुकान से चंद घड़ियां एक साथ ख़रीदी गयों थीं। ज़राए ने बताया कि मुक़ामी अफ़राद के इन धमाकों में मुलव्वस होने का इमकान मुस्तरद नहीं किया जा सकता क्योंकि बमों से बांधे गए सिलेंडर्स बिहार में मुक़ामी तौर पर हासिल किए गए थे।

तहक़ीक़ाती ओहदेदारों ने बताया कि इस बात के भी वाज़िह इशारे मिले हैं कि ये धमाके करने वाले मंगोलियाई ख़द्द-ओ-ख़ाल के हामिल हैं। उन्होंने मियांमार के रोहंगया मुस्लमानों के मुलव्वस होने का इमकान भी मुस्तरद नहीं किया। समझा जाता है कि मियांमार के रखनी सूबा में मुसलमानों के ख़िलाफ़ तशद्दुद के जवाब में ये कार्रवाई की गई थी। 7 जुलाई को बोध गया में हुए इन धमाकों में दो राहिब ज़ख़मी होगए थे। सुबह के वक़्त सिलसिलेवार 10 बम धमाके हुए और तीन बम नहीं फटे।

TOPPOPULARRECENT