Friday , September 22 2017
Home / India / गुजरात में रियासती पुलिस सरबराहान की कान्फ़्रेंस

गुजरात में रियासती पुलिस सरबराहान की कान्फ़्रेंस

अस्करीयत पसंद तंज़ीम आई एस आई एस की तौसी और मुल्क को दरपेश ख़तरा ,जारिया माह कुछ में मुनाक़िद होने वाली रियासती पुलिस सरबराहान की कान्फ़्रेंस में मौज़ा बहस रहेगा। गुजरात के डायरेक्टर जनरल पुलिस मिस्टर पी सी ठाकुर ने आज ये इत्तेला दी और बताया कि इस कान्फ़्रेंस में हिन्दुस्तानी मुसलमानों में मज़हबी शिद्दत-पसंद के असरात ज़ाइल करने के लिए लायेहा-ए-अमल पर भी तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा।

ये कान्फ़्रेंस 18 दिसम्बर से कुछ शहर में मुनाक़िद होगी जिसमें वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी शिरकत करेंगे। उन्होंने कहा कि आई एस आई इससे हिन्दुस्तान को दरपेश ख़तरे से इनकार नहीं किया जा सकता और मुल्क भर के आला पुलिस ओहदेदारान इस कान्फ़्रेंस में इस मसले पर तबादला-ए-ख़्याल करेंगे ताकि मुसलमानों को अस्करीयत पसंद तंज़ीम के चंगुल में फंसने से रोका जा सके क्योंकि ये इत्तेलात हैं कि इराक़ और शाम के बाद हिन्दुस्तान और दीगर ममालिक में इस्लामिक स्टेट अपनी सरगर्मीयां फैलाने का मन्सूबा रखते हैं।

मिस्टर ठाकुर ने बताया कि अगर गुजरात से नौजवान आई एस आई एस में शामिल नहीं हुए हैं लेकिन तेलंगाना रियासत के देही इलाक़ों के बाज़ नौजवानों की शमूलीयत की इत्तेलाआत मौसूल हुई हैं। उन्होंने मुजव्वज़ा कान्फ़्रेंस में रियासतों और मर्कज़ी ज़ेर-ए‍-इंतेज़ाम इलाक़ों के डायरेक्टर जनरल पुलिस और इन्सपेक्टर जनरल पुलिस, एन आई ए, सी बी आई, इंटेलीजेन्स ब्यूरो, न्यरोटिक डिपार्टमेंट, पुलिस ट्रेनिंग एकेडेमीज़ के सरबराहान शिरकत करेंगे।

TOPPOPULARRECENT