Sunday , October 22 2017
Home / India / गुजरात फ़सादाद केस की कार्रवाई को सुबू ताज करने मोदी कोशां

गुजरात फ़सादाद केस की कार्रवाई को सुबू ताज करने मोदी कोशां

अहमदाबाद २५ नवंबर ( पी टी आई) मुअत्तल शूदा आई पी ऐस ओहदेदार संजीव भट्ट ने आज नानावती कमीशन को बताया कि वो गुजरात फ़सादाद 2002-ए-के बाद समाजी कारकुन मलीका साराबाई की जानिब से दाख़िल करदा दरख़ास्त को कमज़ोर करने के लिए गुजरात चीफ़ मिनिस्टर

अहमदाबाद २५ नवंबर ( पी टी आई) मुअत्तल शूदा आई पी ऐस ओहदेदार संजीव भट्ट ने आज नानावती कमीशन को बताया कि वो गुजरात फ़सादाद 2002-ए-के बाद समाजी कारकुन मलीका साराबाई की जानिब से दाख़िल करदा दरख़ास्त को कमज़ोर करने के लिए गुजरात चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी के मुबय्यना रोल से मुताल्लिक़ ब्यान देने तैय्यार हैं।

संजीव भट्ट ने कहा कि जब उन्हें दो रुकनी अदालती पैनल की जानिब से तलब किया गया तो सारा बाई की दरख़ास्त पर समाअत के दौरान ये मुतालिबा किया गया कि संजीव भट्ट से भी जिरह किया जायॆ। गुजरात फ़सादाद की तहक़ीक़ात करनेवाली नानावती कमीशन में संजीव भट्ट ब्यान देने के लिए तैयार हैं।

गुजरात फ़सादाद केस की अदालती कार्रवाई को सुबू ताज करने में नरेंद्र मोदी के मुबय्यना रोल से मुताल्लिक़ संजीव भट्ट अदालत की जानिब से जरह का सामना करेंगी। सैंटर्ल रीलीफ़ कमेटी ऐडवोकेट बी ऐम मंगू किया ने कमीशन के सामने 23 मई को पूछ गोछ के दौरान कहा था कि संजीव भट्ट ने मोदी पर इल्ज़ाम आइद किया है कि वो सुप्रीम कोर्ट में दाख़िल करदा दरख़ास्त में कार्रवाई को कमज़ोर करने की कोशिश कर रहे हैं।

संजीव भट्ट ने समात के बाद कहा कि मैंने अपनी राय दे दी है और सारा बाई की 2002-ए-की दरख़ास्त से मुताल्लिक़ भी ब्यान देने तैयार हैं। अगर कमीशन सच्चाई जानना चाहता है तो वो किसी भी वक़्त मुझे तलब कर सकता है। कमीशन ने सारा बाई की दरख़ास्त पर संजीव भट्ट से की गई जरह पर अपने अहकाम महफ़ूज़ कर लिया है।

ये जरह मोदी और उन के साथीयों की जानिब से सारा बाई की दरख़ास्त पर की जाने वाली अदालती कार्रवाई को रोकने के लिए सारा बाई के वकील को मुबय्यना तौर पर रिश्वत देने से मुताल्लिक़ की गई। साराबाई का इस्तिदलाल है कि सुप्रीम कोर्ट में ज़किया जाफरी की दरख़ास्त के मुआमला में आई पी ऐस ओहदेदार का कोई रोल नहीं है। क्यों कि इस दरख़ास्त को ख़ारिज कर दिया गया है।

लिहाज़ा कमीशन को संजीव भट्ट को तलब करते हुए सारा बाई की दरख़ास्त से मुताल्लिक़ मोदी और दीगर के रोल की तफ़सीलात मालूम करनी चाहियॆ।

TOPPOPULARRECENT