Monday , October 23 2017
Home / India / गुजरात फ़सादाद , मोदी की सताइश और मीडीया पर तन्क़ीद , जेटली

गुजरात फ़सादाद , मोदी की सताइश और मीडीया पर तन्क़ीद , जेटली

गुजरात फ़सादाद के 10 साल मुकम्मल होने के मौक़ा पर बी जे पी लीडर अरूण जेटली ने कहा कि कई अफ़राद गोधरा ट्रेन हमला के बाद इंतेक़ामी कार्रवाई के मुआमला में गुमराह हो गए थे। उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी की जानिब से मौसर कार्रवाई ना कर

गुजरात फ़सादाद के 10 साल मुकम्मल होने के मौक़ा पर बी जे पी लीडर अरूण जेटली ने कहा कि कई अफ़राद गोधरा ट्रेन हमला के बाद इंतेक़ामी कार्रवाई के मुआमला में गुमराह हो गए थे। उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी की जानिब से मौसर कार्रवाई ना करने के मौक़िफ़ को भी तस्लीम करने से इनकार किया।

अरूण जेटली ने मीडीया पर भी 1984 मुख़ालिफ़ सख फ़सादाद को नजरअंदाज़ करने का इल्ज़ाम आइद किया और कहा कि 2002 बाद गोधरा फ़सादाद को ग़ैरमामूली तौर पर आज भी उजागर किया जा रहा है हालाँकि पुलिस ने सख़्त कार्रवाई की और मोदी की क़ियादत में रियासत तरक़्क़ी कर रही है।

राज्य सभा में क़ाइद अपोज़ीशन अरूण जेटली ने एक मज़मून में फ़सादाद के दौरान मोदी हुकूमत के रोल का दिफ़ा किया और कहा कि 2002 के बाद से गुजरात में आज तक कोई फ़सादाद नहीं हुए। यही नहीं बल्कि मुस्लमान आबादी ने भी ग़ैरमामूली तरक़्क़ी की है।

TOPPOPULARRECENT