Friday , August 18 2017
Home / AP/Telangana / गुमराह कुन एहतेजाजी मुज़ाहिरों से गुरेज़ किया जाये:मुहम्मद अबूबकर

गुमराह कुन एहतेजाजी मुज़ाहिरों से गुरेज़ किया जाये:मुहम्मद अबूबकर

हैदराबाद 19 फरवरी: मुस्लिम प्रोफेशनल्स नेटवर्क (एमपीएन) ने बाज़ एहतेजाजी मुज़ाहिरों के दौरान मुबय्यना तौर पर मुख़ालिफ़ हिंद नारों की सख़्त मज़म्मत की और मुस्लिम स्टूडेंट्स-ओ- प्रोफेशनल्स को हिदायत दिया कि वो इस तरह के गुमराह कुन एहतेजाज में शरीक ना हूँ।

एमपीएन के सदर मुहम्मद अबूबकर ने एक सहाफ़ती बयान में कहा कि हम इस बात को तस्लीम करते हैं कि बीजेपी हुकूमत की मनफ़ी मुहिम के सबब मुस्लिम नौजवानों और प्रोफेशनल्स में हुकूमत के ख़िलाफ़ जज़बात पाए जाते हैं। इंतिहापसंद दाएं बाज़ू ताक़तें चाहती हैं कि मुस्लिम नौजवान, बीजेपी हुकूमत के ख़िलाफ़ एहतेजाज करें ताकि उन्हें मुख़ालिफ़ क़ौमि सरगर्मीयों की शक्ल में पेश किया जा सके।

मीडिया का एक गोशा भी इन ताक़तों के जाल में फंस चुका है लिहाज़ा मुस्लिम नौजवानों खास्कर प्रोफेशनल्स के लिए ज़रूरी है कि वो एसे हालात में ज़्यादा से ज़्यादा मुहतात रहीं। एमपीएन ने मुसलमानों को मश्वरह दिया कि वो तालीम और करियर पर तवज्जा दें। एमपीएन एस ज़िमन में मुख़्तलिफ़ कंपनीयों में ख़िदमात अंजाम दे रहे मुस्लिम प्रोफेशनल्स से रब्त क़ायम कर रही है और उन्हें ये मश्वरह दिया जा रहा है कि वो अदम रवादारी, इज़हार-ए-ख़याल की आज़ादी वग़ैरा जैसे गै़रज़रूरी बेहस में ना उलझीं।

TOPPOPULARRECENT