Friday , August 18 2017
Home / AP/Telangana / गुमशुदा लोगों की इत्तेला फ़राहम करने के बहाने धोका

गुमशुदा लोगों की इत्तेला फ़राहम करने के बहाने धोका

हैदराबाद 23 जुलाई: गुमशुदा लोगों से मुताल्लिक़ तफ़सीलात फ़राहम करने के बहाने धोका देने वाले एक शातिर धोके
बाज़ को कमिशनर टास्क फ़ोर्स वेस्ट ज़ोन टीम ने गिरफ़्तार कर लिया। तफ़सीलात के मुताबिक 26 साला एस शैव कुमार जिसका ताल्लुक़ बैंगलौर से है वो साल 2013 में रोज़गार की तलाश में चेन्नाई मुंतक़िल हुआ था और एक मिठाई की दूकान में 8 माह तक मुलाज़िमत की।

साल 2014-15 में चेन्नाई पुलिस ने उसे बम रखने की झूटी इत्तेला देने के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार किया था और दो माह तक जेल में महरूस रहा। साल 2015 में जेल से रिहाई के बाद हैदराबाद मुंतक़िल हो कर उसने शहर की मुख़्तलिफ़ लाजस में गुमशुदा लोगों के लुक आउट नोटिस पर मौजूद नंबरात पर रब्त पैदा करते हुए गुमशुदा लोगों के रिश्तेदारों को गुमशुदगी से मुताल्लिक़ इत्तेला फ़राहम करने का दावा करते हुए वोडाफोन के एम पैसा एप्लीकेशन के ज़रीये रक़म हासिल करते हुए अपना मोबाईल फ़ोन स्विच आफ़ कर दिया करता था। धोकाबाज़ शैव कुमार ने आबिडस और मियांपूर पुलिस स्टेशन हुदूद से गुमशुदा लोगों के रिश्तेदारों से 17 हज़ार रुपये वसूल किए थे।

पुलिस ने बताया कि मज़कूरा धोकाबाज़ ने हैदराबाद के अलावा विशाखापटनम , विजयवाड़ा , चेन्नाई और बैंगलौर में इसी किस्म की धोकाबाज़ी में शामिल है। टास्क फ़ोर्स ने धोकाबाज़ के क़बज़े से 11 हज़ार रुपये नक़द रक़म , दो फ़र्ज़ी शिनाख़ती कार्ड, दो मोबाईल फोन्स , बैंक एकाऊंटस के पासबुक वग़ैरा ज़बत करते हुए। उसे अफ़ज़लगंज पुलिस स्टेशन के हवाले कर दिया ।

TOPPOPULARRECENT