Tuesday , August 22 2017
Home / AP/Telangana / गुम्बदान क़ुतुब शाही से संदल के दरख़्तों का सरक़ा

गुम्बदान क़ुतुब शाही से संदल के दरख़्तों का सरक़ा

हैदराबाद 04 जून: तारीख़ी सात गुम्बद के अहाते से संदल के दरख़्तों के सरक़ा में शामिल तीन रुकनी सारिक़ों की टोली को गोलकोंडा पुलिस ने गिरफ़्तार कर लिया।

अस्सिटेंट कमिशनर आफ़ पुलिस आसिफ़नगर ग़ौस मोहिउद्दीन ने बताया कि 23 मई को सात गुम्बद के अहाते से नामालूम लोगों ने संदल के 10 दरख़्तों को काट कर लक्कड़ी का सरक़ा कर लिया था। पुलिस ने इस सिलसिले में एक मुक़द्दमा दर्ज करते हुए तहक़ीक़ात का आग़ाज़ किया था और क्राईम टीम ने शुबा की बुनियाद पर मेदक से ताल्लुक़ रखने वाले तीन अफ़राद 35 साला जानी मियां, 26 साला पी ख़्वाजा और 33 साला मुहम्मद वहीद को हिरासत में लेकर उनकी तफ़तीश की जिसमें उन्होंने अपने जुर्म का इर्तिकाब किया।

ग़ौस मोहिउद्दीन ने बताया कि मज़कूरा गिरफ़्तार अफ़राद ने तारीख़ी सात गुम्बद में दाख़िल हो कर संदल के दरख़्तों को काटने के बाद उन्हें आटो में मुंतक़िल किया और मस्रूक़ा संदल की लक्कड़ी को अपने आबाई मुक़ाम वाक़्ये सगीतम विलेज अनदोल में छिपाकर रखा। इंस्पेक्टर गोलकोंडा सय्यद फ़य्याज़ ने इस सिलसिले में फ़ौरी कार्रवाई करते हुए मस्रूक़ा लक्कड़ी को बरामद किया और चोरी में शामिल लोगों की गिरफ़्तारी में अहम रोल अदा किया। पुलिस को इस केस में मज़ीद दो सारक़ैन क़ुद्दूस और एक दूसरे सारिक़ की तलाश है।

TOPPOPULARRECENT