Saturday , October 21 2017
Home / Entertainment / गुलाब गैंग में माधूरी के ऐक्शण क़ाबिल-ए-तहसीन: ट्रेनर

गुलाब गैंग में माधूरी के ऐक्शण क़ाबिल-ए-तहसीन: ट्रेनर

एक्ट्रियस माधूरी दिक्षित‌ के ट्रेनर कनिष्क शर्मा जिन्होंने माधूरी की नई फ़िल्म गुलाब गैंग में ऐक्शण मुनाज़िर की डायरेक्शन दी है, ने माधूरी की सताइश करते हुए कहा कि बाज़ मुश्किल ऐक्शण मुनाज़िर को माधूरी ने इंतिहाई आसानी से करलिया ह

एक्ट्रियस माधूरी दिक्षित‌ के ट्रेनर कनिष्क शर्मा जिन्होंने माधूरी की नई फ़िल्म गुलाब गैंग में ऐक्शण मुनाज़िर की डायरेक्शन दी है, ने माधूरी की सताइश करते हुए कहा कि बाज़ मुश्किल ऐक्शण मुनाज़िर को माधूरी ने इंतिहाई आसानी से करलिया है।

उन्होंने कहा कि फ़िल्म का एक ऐसा मंज़र भी है जहां माधूरी को एक गुंडे का हाथ मरोड़ कर ज़ोर से लात रसीद करनी थी। इस मंज़र के लिए उन्होंने माधूरी के साथ दो घंटों तक रीहरसल की लेकिन इसके बावजूद भी उन्हें इतमीनान नहीं था लेकिन जब उस मंज़र की शूटिंग शुरू हुई तो ये देख कर वो हैरान रह गए कि माधूरी ने इंतिहाई आसानी से उस मंज़र की शूटिंग मुकम्मल करली।

याद रहेकि माधूरी को मार्शल आर्टस की तर्बीयत भी दी गई थी। शर्मा ने कहा कि फ़िल्म के डायरेक्टर सोमक सैन ने उन्हें हिदायत की थी कि ऐक्शण का मंज़र कुछ ऐसे अंदाज़ से फ़िल्माया जाये कि वो ख़ूबसूरत भी नज़र आए और हक़ीक़त से क़रीब भी। लिहाज़ा एक माह तक शालीन किंग फ़ो के लिए माधूरी को तर्बीयत दी गई।

TOPPOPULARRECENT