Friday , October 20 2017
Home / India / गैरकांग्रेसी और ग़ैर बी जे पी जमातों का मुत्तहदा मुक़ाबला

गैरकांग्रेसी और ग़ैर बी जे पी जमातों का मुत्तहदा मुक़ाबला

सी पी आई एम जनरल सेक्रेटरी प्रकाश करात ने आज कहा कि ग़ैर कांग्रेस और ग़ैर बी जे पी सियासी जमातें आने वाले लोक सभा इंतिख़ाबात में मुत्तहदा तौर पर मुक़ाबला करेंगी ताकि फ़िर्कापरस्त कुव्वतों को मर्कज़ में बरसर-ए-इक्तदार आने से रोका जा सके

सी पी आई एम जनरल सेक्रेटरी प्रकाश करात ने आज कहा कि ग़ैर कांग्रेस और ग़ैर बी जे पी सियासी जमातें आने वाले लोक सभा इंतिख़ाबात में मुत्तहदा तौर पर मुक़ाबला करेंगी ताकि फ़िर्कापरस्त कुव्वतों को मर्कज़ में बरसर-ए-इक्तदार आने से रोका जा सके।

प्रकाश करात जोला गांव‌ में ज़राए इबलाग़ से बातचीत करते हुए कहा कि 11 सियासी जमातों सिमाजवादी पार्टी का 25 फ़रव‌री को दिल्ली में इजलास मुक़र्रर है। जहां वो तीसरे महाज़ की तशकील और आइन्दा के लायेहा-ए-अमल पर तबादला-ए-ख़्याल करेंगे। ये इल्ज़ाम आइद करते हुए कि कॉरपोरेट घराने बी जे पी के वज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी की कामयाबी के लिए माहौल बनारहे हैं, कहा कि कांग्रेस के ख़िलाफ़ बी जे पी मुनासिब मुतबादिल नहीं है।

इस मौके पर करात ने फ़सादात‌ के मुतास्सिरीन से भी मुलाक़ात की और उनकी बाज़ आबादकारी के लिए एकता कॉलोनी की तामीर का भी ऐलान किया।

TOPPOPULARRECENT