Tuesday , September 19 2017
Home / India / गोपी नाथ मुंडे की ख़िदमात नाक़ाबिल फ़रामोश

गोपी नाथ मुंडे की ख़िदमात नाक़ाबिल फ़रामोश

परली: सदर बी जे पी अमित शाह ने आज महाराष्ट्र में पार्टी की तामीर के लिए आँजहानी गोपी नाथ मुंडे की ख़िदमात को नाक़ाबिल फ़रामोश क़रार दिया जहां पर ज़ाफ़रानी पार्टी पहली मर्तबा बरसर-ए‍-इक्तेदार आई है। इन्होंने रियासत में क्लीन एडमिनिस्ट्रेशन (बदउनवानीयों से पाक सरकारी इंतेज़ामिया) फ़राहम करने पर चीफ़ मिनिस्टर देवेंद्र फडणवीस की सताइश की।

वसती महाराष्ट्र के ज़िला बेड़ में एक प्रोग्राम को मुख़ातिब करते हुए इन्होंने कहा कि गोपी नाथ मुंडे की मेहनत का समरा आज बी जे पी को हासिल हुआ है जिन्होंने ग़रीबों और पसमांदा तबक़ात में पार्टी को फैलाने में गिरांक़द्र ख़िदमात अंजाम दी थीं। मिस्टर अमित शाह ने कहा कि बी जे पी के करोड़ों अरकान की जानिब से शिंदे को ख़िराज पेश करने के लिए यहां आया हूँ।

इन्होंने आज गोपी नाथ मुंडे की यौम-ए-पैदाइश के मौक़े पर एक यादगार की इफ़्तेताही तक़रीब से मुख़ातिब थे। वो महाराष्ट्र के साबिक़ डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर और मर्कज़ी वज़ीर भी थे और हर एक इलाक़ा में पार्टी को वुसात देने के लिए शबाना रोज़ काम किया था। बी जे पी सरबराह ने देवेंद्र फडणवीस की भी सताइश की जिन्होंने 11 अक्टूबर को बहैसियत चीफ़ मिनिस्टर एक साल मुकम्मल करलिए हैं।

इन्होंने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर ने एक पाक-ओ-साफ़ इंतेज़ामिया फ़राहम किया जिसके बाइस अपोज़िशन को उनके ख़िलाफ़ इल्ज़ामात आइद करने की जुर्रत नहीं हुई है। अमित शाह ने ये उमीद ज़ाहिर की कि गोपी नाथ मुंडे की दुख़तर एन पंकज (महाराष्ट्र की वज़ीर) और प्रीथम (रुकन पालिआमेंट‌ बेड़) अपने वालिद की विरासत को आगे बढ़ाईंगी। वाज़िह रहे कि मुंडे की याद में उनका एक 20 फुट बुलंद मुजस्समा नसब किया गया है और उनकी समाधी को लोटस टेम्पल क़रार दिया गया।

TOPPOPULARRECENT