Saturday , October 21 2017
Home / Crime / गोलकुंडा में दिन धाड़े एक शख़्स का क़त्ल

गोलकुंडा में दिन धाड़े एक शख़्स का क़त्ल

गोलकुंडा के इलाके में आज दिन धाड़े मामूली बात पर एक शख़्स का बे रहमाना अंदाज़ में क़त्ल कर दिया गया। मक़्तूल और उनके रिश्तेदार पुलिस में शिकायत के लिए जा रहे थे कि उन पर क़ातिलाना हमला करते हुए एक शख़्स का क़तल कर दिया गया।

गोलकुंडा के इलाके में आज दिन धाड़े मामूली बात पर एक शख़्स का बे रहमाना अंदाज़ में क़त्ल कर दिया गया। मक़्तूल और उनके रिश्तेदार पुलिस में शिकायत के लिए जा रहे थे कि उन पर क़ातिलाना हमला करते हुए एक शख़्स का क़तल कर दिया गया।

बताया जाता हैके 32 साला मुहम्मद निहाल ख़ां इस हमले में हलाक और उनका भाई जुनैद ख़ां शदीद ज़ख़म होगया। धान कोटा इलाके के साकन नईम ख़ां का बेटा निहाल ख़ां जो पेशे से कारपेंटर और ड्राईवर बताया गया है।

इंतिहाई अफ़सोसनाक और पुलिस लंगर हउज़ की बेहिसी इस क़तल में मुबयना तौर पर मुआविन-ओ-मददगार साबित होगई चूँकि दुकान पर मामूली बेहस-ओ-तकरार के बाद पेश आए झगड़े की शिकायत के लिए निहाल ख़ां, जुनैद ख़ां और उनकी वालिदा लंगर हउज़ पुलिस स्टेशन से रुजू हुए थे जहां पुलिस ने उन्हें ये कहते हुए गोलकुंडा पुलिस से रुजू होने का मश्वरह दिया कि धान कोटा का इलाक़ा लंगर हउज़ पुलिस के तहत नहीं आता।

जिसके बाद एनी शाहिदीन और मक़्तूल के रिश्तेदारों के मुताबिक़ उन्होंने दुबारा हमले का ख़ौफ़ ज़ाहिर करते हुए लंगर हउज़ पुलिस से दरख़ास्त की थी कि पुलिस उनकी मदद करे ताहम दुबारा लंगर हउज़ पुलिस ने इस बात की तसल्ली देते हुए कि उन्होंने गोलकुंडा पुलिस को इत्तेला दे दी है कहते हुए मक़्तूल निहाल ख़ां और उनके अफ़राद ख़ानदान को पुलिस स्टेशन से जाने के लिए कहा।

निहाल ख़ां और बड़े बेटे जुनैद ख़ां के साथ उनकी माँ ऑटो में सवार थीं जो गोलकुंडा पुलिस स्टेशन जा रहे थे कि रास्ता में सआदत नगर इलाके में चंद अफ़राद ने उन्हें रोक लिया और अचानक उन पर टूट पड़े।

इस हमले में जो तेज़ धार हथियारों, लाठियों के ज़रीये किया गया इस में निहाल ख़ां और जुनैद ख़ां शदीद ज़ख़मी होगए। जिन्हें फ़ौरी मुक़ामी एरिया हॉस्पिटल से रुजू किया गया जहां ईलाज के दौरान निहाल ख़ां फ़ौत होगया जबकि जुनैद ख़ां शदीद ज़ख़मी बताया गया।

एनी शाहिदीन और मक़्तूल के रिश्तेदारों का इल्ज़ाम हैके ऑटो पर शाहनवाज़, मुहसिन और दुसरे 10 ता 12 अफ़राद ने हमला किया ताहम पुलिस गोलकुंडा ने हमला आवरों के नामों का एलान नहीं किया है।

इन्सपेक्टर गोलकुंडा पुलिस मिस्टर सयद नईम उद्दीन जावेद ने बताया कि मामूली बात पर झगड़ा हुआ और इस के बाद हमले में निहाल हलाक होगया।

इन्सपेक्टर ने बताया कि निहाल का बड़ा भाई जुनैद ख़ां जो संदूक़ बनाने का काम करता है उसकी दुकान में 13 साला लाखन सिंह नामी लड़का काम करता है, इस ने 8 सितंबर को यसीन साइकिल टेक्सी से साइकिल हासिल की थी और झगड़ा साइकिल से हुआ।

साइकिल दुकानदार का कहना हैके लड़के ने साइकिल वापिस नहीं की, लड़के का कहना हैके साइकिल वापिस करदी गई। इस दौरान जुनैद से बेहस-ओ-तकरार के बाद उसे मारपीट का निशाना बनाया गया।

इन्सपेक्टर गोलकुंडा ने बताया कि क़ातिलों की शनाख़्त जारी है और पुलिस बहुत जल्द उन्हें गिरफ़्तार करेगी। पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज करलिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT