Saturday , October 21 2017
Home / Crime / गोलकोंडा में ख़वातीन के हमले में दो भाई ज़ख़मी

गोलकोंडा में ख़वातीन के हमले में दो भाई ज़ख़मी

हैदराबाद 04 मई: क़िला गोलकोंडा में आज रात दो नामालूम ख़वातीन के हमले से इलाके में कशीदगी फैल गई। बताया जाता है कि इस हमले में इलियास और अदनान नामी दो नौजवान ज़ख़मी होगए।

हैदराबाद 04 मई: क़िला गोलकोंडा में आज रात दो नामालूम ख़वातीन के हमले से इलाके में कशीदगी फैल गई।

बताया जाता है कि इस हमले में इलियास और अदनान नामी दो नौजवान ज़ख़मी होगए।

जो आपस में भाई बताए गए हैं। हमला रात तकरीबन 8 बजे छोटा बाज़ार के इलाके में पेश आया। इलियास और अदनान को करीबी कॉरपोरेट हॉस्पिटल मुंतक़िल किया गया जहां दोनों की हालत ख़तरा से बाहर बताई गई है।

ज़राए के मुताबिक़ इलियास और अदनान छोटा बाज़ार इलाके में ठहरे हुए थे कि दो बुर्का पोश ख़वातीन अचानक उन पर टूट पढ़ें। इलियास चंद माह पहले पेश आए नवाज़ के क़तल केस का असली मुल्ज़िम है।

इत्तिला पाकर इन्सपेक्टर गोलकुंडा सय्यद नियम उद्दीन जावेद छोटा बाज़ार पहूंच गए। इस इलाके में मुसलमानों के दो ग्रुपस में ज़बरदस्त तनाव‌ पाया जाता है और आज के इस हमले को भी नवाज़ क़तल का जवाबी हमला तसव्वुर किया जा रहा है।

पुलिस ने ये बात बताई। इन्सपेक्टर सयद नियम जावेद ने बताया कि इलाके में सख़्त चौकसी इख़तियार करली है। ये भी कहा जा रहा है कि इन नौजवानों में से एक ने पहले किसी वज़नी शए से ख़ातून को निशाना बनाया था जिस के बाद ये ख़वातीन इन दोनों पर टूट पढ़ें और हमला करदिया जिस के नतीजे में दोनों ज़ख़मी होगए। उन की हालत ताहम ख़तरे से बाहर बताई गई है।

TOPPOPULARRECENT