Sunday , August 20 2017
Home / International / गोलान का इलाक़ा कभी नहीं छोड़ेंगे – नितिन्याहू

गोलान का इलाक़ा कभी नहीं छोड़ेंगे – नितिन्याहू

इसराईल के (प्रधान मंत्री) बेंजामिन नितिन्याहू ने कहा है कि गोलान की पहाड़ियां हमेशा इसराईल का हिस्सा रहेंगी। ये बात उन्होंने इस मुतनाज़ा इलाक़े में अपनी काबीना के पहले इजलास के इब्तिदा में कही।

इसराईली (प्रधान मंत्री) बेंजामिन नितिन्याहू ने ये बात अपनी मौजूदा हुकूमत के एक साल मुकम्मल होने के मौक़ा पर गोलान के इलाक़े में मुनाक़िद किए जाने वाले काबीना के एक रस्मी इजलास के दौरान कही। उनका कहना था कि शामी सरहद से मिलने वाला गोलान की सतह हमेशा इसराईल ही के हाथ में रहेगी।

इस मौक़ा पर नतीनयाहू का ये भी कहना था कि उन्हें इस बात पर शुबा है कि सीरिया कभी भी इस हालत तक वापस लौट सकेगा जो पाँच साल क़ब्ल शुरू होने वाली ख़ाना जंगी से क़ब्ल उस की थी।

उनका कहना था कि वो सीरिया के इस्तिहकाम के लिए की जाने वाली सिफ़ारती कोशिशों की उस वक़्त तक कोई मुख़ालिफ़त नहीं करेंगे जब तक वो इसराईल की सिक्यूरिटी के लिए ख़तरा नहीं बनता।

ख़बररसां इदारे एसोसीएटेड प्रैस के मुताबिक़ इसराईली (प्रधान मंत्री) का कहना था कि इस बात से शुबा नहीं कि सरहद में कोई तबदीली नहीं आएगी, वक़्त आन पहुंचा है कि दुनिया को गोलान के इलाक़े में इसराईल की हाकिमीयत (क़ब्ज़े) को तस्लीम कर लेना चाहिए।

TOPPOPULARRECENT