Sunday , October 22 2017
Home / World / ग्वांतानामो बे जेल बंद करने एमन्सिटी इंटरनैशनल का ओबामा से मुतालिबा

ग्वांतानामो बे जेल बंद करने एमन्सिटी इंटरनैशनल का ओबामा से मुतालिबा

वाशिंगटन 23 दिसमबर । ( एजैंसीज़ ) एमन्सिटी इंटरनैशनल ने अमरीकी सदर बाराक ओबामा से मुतालिबा किया है कि ग्वांतानामो बे जेल बंद की जाए। बदनाम-ए-ज़माना जेल गवांता नामो बे में पहले क़ैदी की आमद के दस साल मुकम्मल होने पर एमन्सिटी इंटरनैश

वाशिंगटन 23 दिसमबर । ( एजैंसीज़ ) एमन्सिटी इंटरनैशनल ने अमरीकी सदर बाराक ओबामा से मुतालिबा किया है कि ग्वांतानामो बे जेल बंद की जाए। बदनाम-ए-ज़माना जेल गवांता नामो बे में पहले क़ैदी की आमद के दस साल मुकम्मल होने पर एमन्सिटी इंटरनैशनल ने अमरीकी सदर से कहा है कि क़ैदीयों की हिरासत ख़तम करके इंसानी हुक़ूक़पर ख़ुद कार हमले बंद किए जाएं।

आइन्दा साल 11 जनवरी को दस साल मुकम्मल होने पर एमन्सिटी ने गवांता नामो इंसानी हुक़ूक़ को मुतास्सिर करने वाला अशरा के नाम से रिपोर्ट जारी की है। रिपोर्ट में क़ैदीयों के ख़िलाफ़ गै़रक़ानूनी कार्यवाईयों की तफ़सीलात का ज़िक्र किया गया है। सदर ओबामा की की जानिब से 22 जनवरी 2010को जेल बंद किए जाने के ऐलान के बावजूद यहां इस साल दिसंबर के वस्त तक 171क़ैदी मौजूद थे।

इन में कम से कम 12 क़ैदी ऐसे हैं जो 11जनवरी 2002 को लाए गए थी।इन में से एक क़ैदी को 2008 मैं मिल्ट्री कमीशन ने उम्र क़ैद की सज़ा सुनाई है,जबकि 11ऐसे क़ैदी हैं , जिन पर कोई इल्ज़ाम आइद नहीं किया गया है। जेल के दस साल मुकम्मल होने पर एमन्सिटी इंटरनैशनल ने मुख़्तलिफ़ तक़रीबात का एहतिमाम किया है ,जिस में जेल में इंसानी हुक़ूक़की ख़िलाफ़ वरज़ीयों को उजागर किया जाएगा। इस सिलसिले में आइन्दा माह एक सेमिनार का एहतिमाम किया जाएगा। इस सैमीनार का मक़सद ग्वांतानामोबे जेल के दस बरसमुकम्मल होने पर सूरत-ए-हाल का जायज़ा लेना है।

TOPPOPULARRECENT