Saturday , October 21 2017
Home / Crime / घरेलू झगड़ों का शाख़साना , बाप के हाथों शीरख़वार का क़त्ल

घरेलू झगड़ों का शाख़साना , बाप के हाथों शीरख़वार का क़त्ल

हैदराबाद 11 अक्तूबर । ( सियासत न्यूज़ ) सईदा बाद के इलाक़ा में पेश आए इंतिहाई अफ़सोसनाक वाक़िया(घटना) में एक बाप ने अपनी तीन दिन की लड़की का बे रहमाना अंदाज़ में क़त्ल कर दिया । घर में हुए दोनों भाईयों के मामूली झगड़े के बाद इस शख़्स ने

हैदराबाद 11 अक्तूबर । ( सियासत न्यूज़ ) सईदा बाद के इलाक़ा में पेश आए इंतिहाई अफ़सोसनाक वाक़िया(घटना) में एक बाप ने अपनी तीन दिन की लड़की का बे रहमाना अंदाज़ में क़त्ल कर दिया । घर में हुए दोनों भाईयों के मामूली झगड़े के बाद इस शख़्स ने अपनी शीरख़वार तीन दिन की बच्ची के पैर पकड़ कर उसे ज़मीन पर पटक पटक कर मार डाला।ज़ालिम बाप की इस हरकत से सईदा बाद-ओ-आस पास के इलाक़ों में सनसनी फैल गई ।

बताया जाता है कि दिन की इस बच्ची की आज नाम रखाई की रस्म थी और घर में छोटी सी तक़रीब(उत्सव) मुनाक़िद (होने वाला) गई थी । बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ सईदा बाद के इलाक़ा चिन्तल में मुहम्मद डी बशीर के मकान में ये वाक़िया(घटना) आज शाम पेश आया । बशीर जिस की उम्र 22 साल बताई गई है कि मकान में तीन दिन क़ब्ल लड़की ने जन्म लिया था और आज नाम रखाई की रस्म थी और छोटी से तक़रीब(उत्सव) का शब्बीर के मकान पर एहतिमाम (इंतिज़ाम) किया गया था।

इस दौरान शब्बीर और इस के भाई के दरमयान मामूली बेहस-ओ-तकरार के बाद झगड़ा और ब्रहमी के आलम में बशीर अपनी बीवी पर बरस पड़ा और उसे मारने लगा ख़ौफ़ कि आलम में बशीर की बीवी अस्मा-ए-मकान से बाहर निकल गई और इस ब्रहमी के आलम में नशा की हालत में धुत और ज़ालिम (निर्दय/ कठोर) बशीर ने अपनी तीन दिन की बच्ची को अपने ज़ुल्म का निशाना बनाते हुए इस के पैर पकड़ लिया और दोनों पैरों के बल पर उसे घूमाया और ज़मीन पर पटक पटक कर मार डाला।

ताहम बच्ची के साथ ज़ालिम शौहर की इस हरकत को देख कर अस्मा-ए-ने चीख़ पुकार शुरू कर दी और इतने में बशीर की वालिदा और बीवी ने बच्ची को लेकर हॉस्पिटल का रुख किया तब तक वो फ़ौत हो चुकी थी । बताया जाता है कि बशीर और अस्मा-ए-की शादी दीढ़ साल क़ब्ल हुई थी और दोनों का ताल्लुक़ ज़िला महबूबनगर से बताया गया है । पुलिस ने इस ख़सूस में क़त्ल का मुक़द्दमा दर्ज कर लिया और मसरूफ़ तहक़ीक़ात (सरकारी तौर पर किसी मुआवले की जांच पडताल) है।

TOPPOPULARRECENT