Friday , August 18 2017
Home / AP/Telangana / घोटालें के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की वार्निंग:एके ख़ां

घोटालें के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की वार्निंग:एके ख़ां

हैदराबाद 14 मार्च: डायरेक्टर जनरल एन्टी करप्शन ब्यूरो अबदुलक़य्यूम ख़ां ने सरकारी स्कीमात बिलख़सूस क़र्ज़ स्कीम और शादी मुबारक में बेक़ाईदगियों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की वार्निंग दि है। उन्होंने अवाम से अपील की के वो मज़कूरा स्कीमात के सिलसिले में दरमियानी लोगें से उन्हें आगाह करें ताकि उनके ख़िलाफ़ कार्रवाई की जा सके। हज हाउज़ में आटो रिक्शा स्कीम की तक़रीब से ख़िताब करते हुए एके ख़ां ने वाज़िह कर दिया कि अक़लियती बहबूद के लिए मुख़तस करदा बजट का सही इस्तेमाल होना चाहीए और पैसा हक़ीक़ी मुस्तहक़्क़ीन तक पहुंचना ज़रूरी है।

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ भी यही चाहते हैं कि स्कीमात में घोटालें की कोई गुंजाइश ना रहे। उन्होंने कहा कि बजट का इस्तेमाल इंतेहाई दियानतदारी के साथ होना चाहीए। शादी मुबारक क़र्ज़ स्कीम और बाज़ दुसरे स्कीमात में दरमियानी लोग और बाज़ बेक़ाईदगियों का फ़ौरी पता लगाना चाहीए। उन्होंने कहा कि इस तरह की सरगर्मीयां स्कीम के असल मक़सद को फ़ौत कर देती हैं। अवाम को चाहीए कि एसे अनासिर की निशानदेही करें। स्कीम की मंज़ूरी के लिए जो शख़्स भी रक़म का मुतालिबा करे और जो भी इस के दरपर्दा काम कर रहे हैं उनकी निशानदेही होनी चाहीए। उन्होंने कहा कि बजट के सही इस्तेमाल के ज़रीये हुकूमत से मज़ीद बजट की उम्मीद की जा सकती है। उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर से ख़ाहिश की कि अक़लियतों के लिए मज़ीद बजट मुख़तस किया जाये ताकि मज़ीद स्कीमात शुरू की जा सकें।

उन्होंने बताया कि हुकूमत अक़लियतों की तरक़्क़ी के मुमले में संजीदा है। जारीया साल 70 अक़ामती स्कूलस का आग़ाज़ किया जाएगा जिसमें पांचवें ता सातवीं जमात तक तालीम होगी। हैदराबाद में 12 स्कूलस क़ायम किए जाऐंगे। वाज़िह रहे कि हुकूमत ने महिकमा अक़लियती बहबूद पर नगर इनकार की हैसियत से ए के ख़ां को मुक़र्रर किया है और उन्हें मुकम्मल इख़्तयारात दिए हैं और वो किसी भी अक़लियती इदारे में मुदाख़िलत करते हुए फाईलों की जांच का इख़तियार रखते हैं।

अक़लियती बहबूद में हालिया अरसे में बेक़ाईदगियों और ओक़ाफ़ी जायदादों से मुताल्लिक़ मुतनाज़ा फ़ैसलों के बाद हुकूमत ने अबदुलक़य्यूम ख़ां को अक़लियती बहबूद को सुधारने की ज़िम्मेदारी है। वो सेक्रेटरी अक़लियती बहबूद से बढ़कर रुत्बा रखते हैं।

TOPPOPULARRECENT