Friday , October 20 2017
Home / Crime / चंचल गोड़ा जेल कैदियों से भर गई

चंचल गोड़ा जेल कैदियों से भर गई

चंचल गोड़ा सैंटर्ल जेल के हुक्काम ने एंटी क्रप्शन ब्यूरो पर ज़ोर दिया है कि वो मज़ीद कोई ज़ेर दरयाफ़त कैदी को इस जेल को रवाना ना करे क्यों कि जेल कैदियों से भर चुकी है । अब यहां मज़ीद कोई गुंजाइश नहीं है । जेल सुपरनटनडेनट के केशव न

चंचल गोड़ा सैंटर्ल जेल के हुक्काम ने एंटी क्रप्शन ब्यूरो पर ज़ोर दिया है कि वो मज़ीद कोई ज़ेर दरयाफ़त कैदी को इस जेल को रवाना ना करे क्यों कि जेल कैदियों से भर चुकी है । अब यहां मज़ीद कोई गुंजाइश नहीं है । जेल सुपरनटनडेनट के केशव नायडू ने मुबय्यना तौर पर इस सिलसिला में ए सी बी केसेस से मुताल्लिक़ स्पैशल कोर्ट को एक मकतूब तहरीर किया है ।

जिस में कहा गया है कि कई मसाइल की वजह से जिस में तामीराती काम की निगरानी कई कैदियों और ज़ेर दरयाफ़त कैदियों से निमटना और उन की देख भाल करना शामिल है । फ़राइज़ की अंजाम दही में रुकावट हो रही है । इस वक़्त जेल की मशरिक़ी सिम्त में तामीराती काम जारी है ये काम मुकम्मल होने पर मग़रिबी सिम्त काम शुरू किया जाएगा ।

उस वक़्त चंचल गोड़ा जेल में तक़रीबा सात सौ कैदी हैं और मज़ीद गुंजाइश नहीं है अगर मज़ीद कोई कैदी जेल भेजे गए तो जेल नज़म-ओ-नसक़ के बुनियादी काम काज मुतास्सिर होंगे । हालिया अर्सा में ए सी बी ने शराब माफिया से मुबय्यना रवाबित पर आठ सिनयर पुलिस-ओ-एक्साइज़ ओहदेदारों को गिरफ़्तार किया और उन्हें चंचल गोड़ा जेल रवाना किया है ।

इस दौरान चंचल गोड़ा जेल हुक्काम ने ए सी बी केस की ख़ुसूसी अदालत से कहा है कि वो शराब अस्क़ाम में गिरफ़्तार किए गए पुलिस ओहदेदारों को चंचल गोड़ा जेल से किसी दूसरी जेल को मुंतक़िल करे क्यों कि यहां उन की सलामती को ख़तरा होसकता है क्यों कि इस जेल में कई उसे कैदी मौजूद हैं

जिन्हें इन पुलिस ओहदेदारों ने मुजरिमाना पस-ए-मंज़र पर गिरफ़्तार किया था । जेल सुपरनटनडेनट ने कहा कि महरूस पुलिस ओहदेदारों को अलहदा कोठरी फ़राहम करना मुम्किन नहीं है ।।

TOPPOPULARRECENT