Wednesday , August 23 2017
Home / AP/Telangana / चंदरायनगुट्टा फ़्लाई ओवर के क़रीब आटो ड्राईवर का क़त्ल

चंदरायनगुट्टा फ़्लाई ओवर के क़रीब आटो ड्राईवर का क़त्ल

हैदराबाद 08 फरवरी: चंदरायनगुट्टा फ़्लाई ओवर के क़रीब एक आटो ड्राईवर का क़त्ल कर दिया गया। 22 साला समी अहमद सिद्दीक़ी साकिन हाफ़िज़ बाबानगर उम्र कॉलोनी को मुख़तार और इस के साथीयों ने तेज़ धारी वाली हथियार से गला काटते हुए हलाक कर दिया। तफ़सीलात के मुताबिक समी की शादी अस्मा ख़ान से हुई थी और उन्हें 9 माह की बेटी भी है, लेकिन समी सिद्दीक़ी मआशी परेशानीयों से दो-चार था जिसके सबब अस्मा ख़ान ने इसी इलाके के साकिन अस्मा सुल्ताना से रब्त क़ायम किया और उसे मुलाज़िमत फ़राहम करने की दरख़ास्त की जिस पर अस्मा सुल्ताना ने आटो ड्राईवर की बीवी को एक ईवंट मैनेजर मुख़तार से तारुफ़ करवाने की ग़रज़ से उसे उम्र होटल बाबानगर के क़रीब मुख़तार की कार में बिठाया लेकिन कुछ ही फ़ासले पर मुख़तार की कार में दुसरे कुछ अफ़राद सवार हो गए जिस पर अस्मा ख़ान ने एतेराज़ करते हुए अपने शौहर को इस सिलसिले में आगाह किया और कार से उतर गई।

अपनी बीवी को ग़ैर मर्दों के हमराह कार में ले जाने पर ब्रहमी ज़ाहिर करते हुए समी अहमद सिद्दीक़ी ने अस्मा सुल्ताना को फ़ोन पर धमकाया जिस पर अस्मा सुल्ताना उसे चंदरायनगुट्टा फ़्लाई ओवर के क़रीब रात 1:30 बजे मुलाक़ात करने के लिए कहा।

समी च्वाइस फंक्शन हाल चंदरायनगुट्टा के क़रीब पहुंच कर अस्मा सुल्ताना और मुख़तार को देखकर ब्रहम हो गया और उन पर लक्कड़ी से वार करने की कोशिश की लेकिन मुख़तार और इस के साथीयों ने आटो ड्राईवर समी अहमद सिद्दीक़ी का तेज़ धारी हथियार से गला काट डाला। इस हमले में समी ज़ख़मी हो गया और दवाख़ाना मुंतकली के दौरान वो फ़ौत हो गया। इंस्पेक्टर चंदरायनगुट्टा रामा राव‌ ने बताया कि मुख़तार और दुसरें के ख़िलाफ़ क़त्ल का मुक़द्दमा दर्ज करते हुए उनकी तलाश शुरू दी।

TOPPOPULARRECENT