Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / चंद्रबाबू के ख़िलाफ़ के सी आर के नाज़ेबा रिमार्कस की मुज़म्मत

चंद्रबाबू के ख़िलाफ़ के सी आर के नाज़ेबा रिमार्कस की मुज़म्मत

तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ को कांग्रेस , तेलुगु देशम और बी जे पी के बिशमोल मुख़्तलिफ़ अप्पोज़ीशन जमातों ने रियासत में 300 किसानों की ख़ुदकुशी का सबब बनने वाले बर्क़ी बोहरान के लिए ज़िम्मेदार क़रार देते हुए सख़्त तन्क़

तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ को कांग्रेस , तेलुगु देशम और बी जे पी के बिशमोल मुख़्तलिफ़ अप्पोज़ीशन जमातों ने रियासत में 300 किसानों की ख़ुदकुशी का सबब बनने वाले बर्क़ी बोहरान के लिए ज़िम्मेदार क़रार देते हुए सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू के ख़िलाफ़ पिछ्ले शाम इस्तेमाल करदा नाशाइस्ता अलफ़ाज़ की मुज़म्मत की।

तेलंगाना की अप्पोज़ीशन जमातों और आंध्र प्रदेश की हुकूमत ने चीफ़ मिनिस्टर के सी आर की सख़्त मुज़म्मत की जो ( के सी आर ) बर्क़ी सूरत-ए-हाल पर अपने आंध्रई हम मंसब एन चंद्रबाबू नायडू के ख़िलाफ़ नाज़ेबा-ओ-नाशाइस्ता रिमार्कस करने के लिए मशहूर हैं।

नव क़ायम शूदा रियासत में जारी बर्क़ी बोहरान के लिए चंद्रबाबू नायडू पर इल्ज़ाम ठहराते हुए के सी आर ने कल रात ऊला ज़िक्र ( नायडू ) के ख़िलाफ़ इंतिहाई नाशाइस्ता ज़बान इस्तेमाल किया था।

अप्पोज़ीशन जमातों ने के सी आर के इन नाशाइस्ता रिमार्कस और दुश्नाम तराज़ी को मुस्तर्द कर दिया। तेलुगु देशम , कांग्रेस और बी जे पी क़ाइदीन ने अलाहिदा तौर पर मुनाक़िदा प्रेस कांफ्रेंस से ख़िताब करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि के सी आर दरअसल दूसरों को मौरिद इल्ज़ाम ठहराते हुए सिर्फ़ अपनी नाकामियों की पर्दापोशी करने की कोशिश कररहे हैं चंद्रबाबू के ख़िलाफ़ के सी आर के नाज़ेबा रिमार्कस की मुज़म्मत इन क़ाइदीन ने सवाल किया कि पिछ्ले चार माह के दौरान उन्हों ( के सी आर ) ने रियासत में बर्क़ी बोहरान से निमटने के लिए क्या किया है ? उन्होंने कुछ नहीं किया और यही वजह हैके टी आर एस की चार माह की हुक्मरानी में अब तक 300 किसान ख़ुदकुशी करचुके हैं।

TOPPOPULARRECENT