Monday , August 21 2017
Home / Hyderabad News / चंद्रबाबू नायडू वज़ीर-ए-आज़म से मुलाक़ात के ख़ाहां

चंद्रबाबू नायडू वज़ीर-ए-आज़म से मुलाक़ात के ख़ाहां

हैदराबाद 11 अगस्त आंध्ररा प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर एन चंद्रबाबू नायडू ने एक एसे वक़्त वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात के लिए वक़्त तलब किया है जब इस रियासत को ख़ुसूसी मौक़िफ़ दिलाने के मसले पर अप्पोज़ीशन की तरफ से उन पर अप्पोज़ीशन जमातों की तन्क़ीदों में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा हो गया है।

चंद्रबाबू नायडू विशाखापटनम में एक जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए कहा कि वज़ीर-ए-आज़म से मुलाक़ात के लिए मैं वक़्त तलब किया हूँ मर्कज़ी वुज़रा से मुलाक़ात के लिए मैं मकतूब तहरीर करचुका हूँ । इन मसाइल की यकसूई के लिए में बहुत जल्द उनसे दरख़ास्त करना चाहता हूँ।

चंद्रबाबू ने ये तबसरा उस वक़्त किया जब असल अप्पोज़ीशन जमात वाई एस आर कांग्रेस ने अपने सदर और आंध्र प्रदेश असेंबली में अप्पोज़ीशन लीडर जगन मोहन रेड्डी की क़ियादत में नई दिल्ली के जंतर मंत्र पर धरना मुनज़्ज़म करते हुए आंध्र प्रदेश को ख़ुसूसी मौक़िफ़ देने का मुतालिबा क्या।

इस रियासत को ख़ुसूसी मौक़िफ़ देने के मुतालिबे की ताईद मैं ख़ुद सोज़ी करने वाला कांग्रेस का एक कारकुन हफ़्ते को तिरूपति में फ़ौत हो गया था जिस पर चंद्रबाबू नायडू ने सख़्त अफ़सोस का इज़हार किया है।चंद्रबाबू नायडू ने वाई एस आर कांग्रेस और दुसरे जमातों पर इल्ज़ाम आइद किया कि वो रियासत के ख़ुसूसी मौक़िफ़ को सियासी रंग देने की कोशिश कर रही है।

TOPPOPULARRECENT