Sunday , October 22 2017
Home / District News / चंद्रशेखर राव‌ की दिल्ली से वापसी

चंद्रशेखर राव‌ की दिल्ली से वापसी

इंचार्ज टी आर एस हलक़ा असेंबली सांगारेड्डी चिंता प्रभाकर ने संगारेड्डी टी आर एस पार्टी ऑफ़िस में मुनाक़िदा प्रैस कांफ्रेंस को देवेंद्र रेड्डी क़ाइद टी आराएस के हमराह मुख़ातब करते हुए कहा कि संगारेड्डी के मुक़ामी रुकने असेंबली के

इंचार्ज टी आर एस हलक़ा असेंबली सांगारेड्डी चिंता प्रभाकर ने संगारेड्डी टी आर एस पार्टी ऑफ़िस में मुनाक़िदा प्रैस कांफ्रेंस को देवेंद्र रेड्डी क़ाइद टी आराएस के हमराह मुख़ातब करते हुए कहा कि संगारेड्डी के मुक़ामी रुकने असेंबली के ख़िलाफ़ ज़िला कलक्टर-ओ-ज़िला एस पी को एक तहरीरी शिकायत की गई और पुरअमन इंतिख़ाबात को यक़ीनी बनाने के इक़दामात करने पर ज़ोर दिया।

चिंता प्रभाकर इंचार्ज टी आर एस ने कहा कि सरबराह टी आर एस के चन्द्र शीखर राव‌ ने अपने दौरा दिल्ली रवानगी से पहले इलाके तेलंगाना के अवाम से वादा किया था कि वो अलाहिदा रियासत तेलंगाना के क़ियाम के एलान के बाद ही दारुल हुकूमत हैदराबाद वापिस आयेंगे।

चुनांचे के चन्द्र शेखर राव‌ 26 फ़बरोरी को हैदराबाद आरहे हैं। उनकी आमद के मौके पर हलक़ा असेंबली संगारेड्डी से 5 हज़ार टी आर ऐस कारकुनान-ओ-क़ाइदीन ज़बरदस्त रैली की शक्ल में एरपोर्ट पहुंच कर उन का इस्तिक़बाल-ओ-ख़ौरमक़दम करेंगे।

इस मौके पर श्रीनिवास चारी महेश तीवारी दलजीत सिंह सी राजू यादव नाराय‌ना नारायण यादव सुर्यकांत रेड्डी मलीशम मनोहर रेड्डी शेखर राची रेड्डी और दुसरे टी आर ऐस क़ाइदीन-ओ-कारकुनान मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT