Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / चंद्रा बाबू नायडू के दौरा तेलंगाना में रुकावट पैदा करने के ख़िलाफ़ इंतिबाह

चंद्रा बाबू नायडू के दौरा तेलंगाना में रुकावट पैदा करने के ख़िलाफ़ इंतिबाह

हैदराबाद। 9 नवंबर, ( सियासत न्यूज़ ) इलाक़ा तेलंगाना मैं मिस्टर नायडू के दौरा के मौक़ा पर रुकावट ना पैदा की जाय और ना ही उन्हें मुख़ालिफ़ तेलंगाना तसव्वुर किया जाए, सदर महेला तेलगुदेशम पार्टी मिसिज़ शोभा रानी ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंद

हैदराबाद। 9 नवंबर, ( सियासत न्यूज़ ) इलाक़ा तेलंगाना मैं मिस्टर नायडू के दौरा के मौक़ा पर रुकावट ना पैदा की जाय और ना ही उन्हें मुख़ालिफ़ तेलंगाना तसव्वुर किया जाए, सदर महेला तेलगुदेशम पार्टी मिसिज़ शोभा रानी ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए तेलंगाना अवाम से अपील की कि वो मिस्टर नायडू के दौरा में किसी किस्म की रुकावट पैदा ना करें। क्योंकि मिस्टर नायडू तेलंगाना किसानों के मसाइल के हल केलिए दौरा कररहे हैं।

उन्हों ने बताया कि मिस्टर नायडू के इस दौरा से इलाक़ा तेलंगाना के किसानों को फ़ायदा हासिल होगा इस बात को मद्द-ए-नज़र रखना चाहिये। मिसिज़ शोभा रानी ने बताया कि तेलंगाना इलाक़ा में मुफ़ाद परस्ती की सियासत का शिकार बनाते हुए नौजवानों को तेलगुदेशम पार्टी के ख़िलाफ़ वरग़लाने की जो कोशिशें की जा रही हैं वो नाकाम साबित होंगी।उन्हों ने बताया कि सदर तेलगुदेशम पार्टी मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू किसानों की हक़ीक़ी सूरत-ए-हाल से शख़्सी तौर पर आगही केलिए दौरा कररहे हैं, इस दौरा में रुकावट पैदा करने वालों को मुख़ालिफ़ किसान तसव्वुर किया जाएगा।

मिसिज़ शोभा रानी ने बताया कि सदर तेलगुदेशम पार्टी के दौरा के दौरान किसी भी किस्म की शर अंगेज़ी का तेलगुदेशम पार्टी जवाब देने के मौक़िफ़ में है लेकिन पार्टी नहीं चाहती कि इलाक़ा में किसी भी तरह की कशीदगी पैदा हो और इलाक़ा के अवाम का नुक़्सान हो। उन्हों ने इलाक़ा के अवाम बिलख़सूस सयासी जमातों के ज़िम्मेदारों से ख़ाहिश की कि वो किसानों के मसाइल के हल केलिए किए जाने वाले इस दौरा को मुफ़ाद परस्त सियासत का शिकार ना बनाईं। उन्हों ने बताया कि तेलगुदेशम पार्टी तेलंगाना मसला पर वाज़िह मौक़िफ़ रखती है और दीगर पार्टीयों की तरह तेलगुदेशम पार्टी भी तेलंगाना मसला पर दो हिस्सों में तक़सीम होचुकी है।

TOPPOPULARRECENT