Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / चंद्रा बाबू नायडू को एहतिजाज की इजाज़त से इन्कार

चंद्रा बाबू नायडू को एहतिजाज की इजाज़त से इन्कार

हैदराबाद । २‍२। अप्रैल : ( सियासत न्यूज़ ) तेलगु देशम ने ग़रीब अवाम पर शराब माफ़िया से होने वाले मनफ़ी असरात के ख़िलाफ़ क़ाइद अप्पोज़ीशन-ओ-सदर तलगो देशम मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू की जानिब से विजया नगरम में किए जाने वाले एहतिजाज के लि

हैदराबाद । २‍२। अप्रैल : ( सियासत न्यूज़ ) तेलगु देशम ने ग़रीब अवाम पर शराब माफ़िया से होने वाले मनफ़ी असरात के ख़िलाफ़ क़ाइद अप्पोज़ीशन-ओ-सदर तलगो देशम मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू की जानिब से विजया नगरम में किए जाने वाले एहतिजाज के लिए इजाज़त देने से ज़िला इंतिज़ामीया विजयानगरम के इन्कार पर एहतिजाज किया और कहा कि बरसर-ए-इक्तदार कांग्रेस क़ाइदीन और वुज़रा की ईमा पर ही ( जो शराब माफ़िया सिंडीकेट में शामिल हैं ) ज़िला इंतिज़ामीया पुरअमन एहतिजाज केलिए इजाज़त देने से गुरेज़ कर रहा है ।

ज़िला इंतिज़ामीया विजयानगरम के मुआनिदाना तर्ज़ अमल के ख़िलाफ़ तेलगु देशम के एक वफ़द ने मिस्टर जी मुद्दो कर शुण्मा नायडू की क़ियादत में आज डायरैक्टर जनरल पुलिस मिस्टर दिनेश रेड्डी से मुलाक़ात की और विजयानगरम पुलिस इंतिज़ामीया की जानिब से एहतिजाज के सिलसिला में रुकावटें पैदा करने से वाक़िफ़ करवाया और फ़िलफ़ौर मिस्टर नायडू को एहतिजाज की इजाज़त देने सख़्त हिदायात देने का मुतालिबा किया ।

बादअज़ां मसरस जी मुद्दो कर शुश्मा नायडू बी गोपाल कृष्णा रेड्डी , जुए पाल यादव , के नरसिम्हा रेड्डी ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि तलगो देशमतेलगु देशम की जानिब से शराब माफ़िया के ख़िलाफ़ पुरअमन एहतिजाज मुनज़्ज़म करने बाक़ायदा तौर पर इजाज़त देने दरख़ास्त पेश की गई थी लेकिन पुलिस ओहदेदारों ने बाअज़ वजूहात का इज़हार करते हुए तारीख़ तब्दील कर लेने की ख़ाहिश की थी जिस पर तेलगु देशम ने अपनी मुक़र्ररा तारीख़ को तबदील कर के दीगर यानी 27 अप्रैल को इजाज़त देने की ख़ाहिश की गई लेकिन इस तारीख़ के लिए इजाज़त देने पुलिस ओहदेदार कई बहाने कर रहे हैं लिहाज़ा तेलगु देशम को शराब माफ़िया के ख़िलाफ़ एहतिजाज की इजाज़त देने का ज़िला इंतिज़ामीया से मुतालिबा किया । बसूरत-ए-दीगर 27 अप्रैल को विजयानगरम में बड़े पैमाना पर इजाज़त ना देने के बावजूद एहतिजाज मुनज़्ज़म कर दिखाने का इंतिबाह दिया ।

TOPPOPULARRECENT