Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / चंद्रा बाबू से लेकर किरण कुमार रेड्डी हैदराबाद शहर को तबाह करने के ज़िम्मेदार

चंद्रा बाबू से लेकर किरण कुमार रेड्डी हैदराबाद शहर को तबाह करने के ज़िम्मेदार

हैदराबाद13 अप्रैल:(सियासत न्यूज़) इन्क़िलाबी जहद कार विरह वार राओ ने शहर हैदराबाद को सोने का अंडे देने वाले मुर्ग़ी के तौर पर इस्तिमाल करने का रियास्ती हुकमरानों पर इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि चंद्रा बाबू नायडू से लेकर किरण कुमार

हैदराबाद13 अप्रैल:(सियासत न्यूज़) इन्क़िलाबी जहद कार विरह वार राओ ने शहर हैदराबाद को सोने का अंडे देने वाले मुर्ग़ी के तौर पर इस्तिमाल करने का रियास्ती हुकमरानों पर इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि चंद्रा बाबू नायडू से लेकर किरण कुमार रेड्डी तक जितने भी चीफ़ मिनिस्टर गुज़रे इन तमाम ने शहर हैदराबाद के सौ से ज़ाइद देही इलाक़ों को तबाह करने के ज़िम्मेदार हैं ।

उन्होंने कहा कि शहर हैदराबाद और इस के अतराफ़ वाकनाफ़ में आसिफ़ जाह साबह की पच्चास लाख एकड़ अराज़ी थीं और कुछ जागीरें भी थीं जो मुत्तहदा रियासत आंधरा प्रदेश के क़ियाम के बाद सरकारी आराज़ीयात में तबदील होगई मगर मज़कूरा आराज़ीयात का कोई हिसाब किताब नहीं है।

मिस्टर विरह विरह राओशहर हैदराबाद जिस की पहचान चारमीनार और मौसी नदी थी आज हमारे शहर की पहचान को ही मुतास्सिर करने की कोशिशें की जा रही है । उन्होंने तारीख़ी चारमीनार से कुछ फ़ासिला पर वाक़िया पुलिस स्टेशन की तामीर और छत नसब करने के वाक़िया को भी बद बख्ता ना क़रार दिया और कहा कि हैदराबाद की शान विपहचान तारीख़ी चारमीनार की हिफ़ाज़त के लिए इस के अतराफ़ वाकनाफ़ में तामीरी सरगरमेव मप्र इमतिना आइद है बावजूद इसके महिकमा पुलिस की जानिब से इस किस्म के तामीरात एक अफ़सोसनाक अमल है।

मिस्टर विरह विरह राओशहर हैदराबाद की मुशतर्का तहज़ीब को मुतास्सिर करने का भी रियासत की सयासी जमातों पर इल्ज़ाम आइद करते हुए उन्हों ने कहा कि ज़ाती मुफ़ादात की तकमील और सयासी फ़वाइद के लिए मज़हब के नाम पर सयासी जमातें तलंगाना की अवाम के दरमयान मुनाफ़िरत फैलाने का काम कररहे हैं उन्हों ने पुराने शहर के मुस्लिम नौजवानों की बेरोज़गारी पर भी गहरे तशवीश ज़ाहिर की ।

उन्हों ने कहा कि मुलक भर में कहीं भी कोई धशत गर्द वाक़िया पेश आता है तो मुस्लिम नौजवान इस का निशाना बनाए जाते हैं और तहक़ीक़ाती इदारे अपने काम को मुकम्मल करने के लिए मुस्लमानों नौजवानों को इन वाक़ियात में माख़ूज़ करने का काम किया जाता है ।

TOPPOPULARRECENT