Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / चंद सीयासी क़ाइदीन , बिज़नेस मैन और आला पोलीस ओफ़िसरान के नामों का इन्केशाफ़

चंद सीयासी क़ाइदीन , बिज़नेस मैन और आला पोलीस ओफ़िसरान के नामों का इन्केशाफ़

* तारा के वी आई पी ग्राहकों को दिन में तारे नज़र आने लगे * जिस्मफरोशी में मुलव्वस तलगो अदाकारा के घर पर दूसरे दिन भी पोलीस धावे , अहम राज़ दस्तयाब

* तारा के वी आई पी ग्राहकों को दिन में तारे नज़र आने लगे
* जिस्मफरोशी में मुलव्वस तलगो अदाकारा के घर पर दूसरे दिन भी पोलीस धावे , अहम राज़ दस्तयाब
( सियासत न्यूज़) तेल्गू फ़िल्म अदाकारा तारा चौधरी की गिरफ़्तारी के आज दूसरे दिन भी इस के मकान पर पोलीस धावों का सिलसिला जारी रहा । पोलीस के हाथ लगे मवाद से सनसनीखेज़ इन्केशाफ़ात हो रहे हैं । कल तक सीयासी और तिजारती हलक़ों में सनसनी फैलाने वाले मवाद ने आज के धावे के बाद एक नया रुख इख़तियार करलिया है और अब पोलीस के हलक़ों में सनसनी फैल गई है ।

मजबूर लड़कियों की कमज़ोरी का इस्तिहसाल करते हुए ज़ी असर अफ़राद के लिए राहत का सामान फ़राहम करनेवाली तारा चौधरी की गिरफ़्तारी ने अब इन अफ़राद की नींदें हराम कर रखी है । ताज़ा कार्रवाई में तारा चौधरी के मकान पर धावे से पोलीस ने मज़ीद अशिया बरामद की है । ताहम पोलीस बंजारा हिल्ज़ के ज़राए ने इस बात की तौसीक़ नहीं की है ।

पोलीस कार्रवाई के बाद इस बात को राज़ में रखने पर पोलीस पर शकूक-ओ-शुबहात पाए जाते हैं कि आया पोलीस वर्दी वालों को बदनामी से बचाने सारे मुआमला की मुबय्यना पर्दापोशी करना चाहती है जबकि पोलीस इंसपेक्टर बंजारा हिल्ज़ मिस्टर सुदर्शन का कहना है कि तारा चौधरी के मकान से हासिल शूदा दस्तावेज़ात डायरी और वीज़ेटीग कार्ड‌ और उन नामों के ख़िलाफ़ पाए जाने वाले इल्ज़ामात का पोलीस जायज़ा ले रही है ।

ताहम इसी इंसपेक्टर ने कहा कि तारा चौधरी ने पोलीस को किसी किस्म की कोई इत्तेला नहीं दी है और ना ही वो पोलीस तहकीकात में तआवुन कर रही है । वो शदीद ब्रहमी के आलम में ज़ेर हिरासत है ।

उन्हों ने बताया कि इस अदाकारा के ख़िलाफ़ इसतरह का एक मुक़द्दमा साल 2005 में बंजारा हिल्ज़ पोलीस स्टेशन में दर्ज किया गया था और पोलीस हर नाम पर पाए जाने वाले इल्ज़ामात का जायज़ा ले रही है और हर ज़ावीया से केस की तहकीकात की जा रही है ।

बावसूक़ ज़राए कि मुताबिक़ पोलीस को धावे के दौरान एक वी आई पी लिस्ट हासिल हुई है जिस में दो अरकान पार्लीमेंट के नामों के इलावा एक डी एस पी और एक साबिक़ा डी आई जी सतह के ओहदेदार का नाम शामिल है और ये नाम इस के अक्सर आने वाले ग्राहकों में होने का इल्ज़ाम है ।

तारा चौधरी के मकान से एक खु़फ़ीया जासूस कैमरा , लयाप टाप , 8 सेल फोन्स , 21 सिम कार्ड‌ को पोलीस ने ज़बत करलिया है और तमाम इल्ज़ामात की तहकीकात जारी हैं ।

तारा चौधरी के ख़िलाफ़ इस कार्रवाई से ज़ी असर अफ़राद , सयासी क़ाइदीन और पोलीस के मौजूदा-ओ-साबिक़ा ओहदेदारों को दिन में तारे दिखाई दे रहे हैं जो कभी तारा चौधरी के ख़ास गाहक होने के इल्ज़ामात का फ़ीलहाल सामना कर रहे हैं।

याद रहे कि तारा चौधरी को एक लड़की की शिकायत पर पोलीस ने हफ़्ता के दिन हिरासत में ले लिया था । पोलीस बंजारा हिलज़ इस मुआमला की हर ज़ावीया से तहकीकात कर रही है ।

TOPPOPULARRECENT