Monday , October 23 2017
Home / AP/Telangana / चन्द्रशेखर राव‌ को वज़ीर-ए-आज़म की शाबाशी

चन्द्रशेखर राव‌ को वज़ीर-ए-आज़म की शाबाशी

हैदराबाद 20 मई: वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी ने अपनी हुकूमत के दो साल की तकमील पर अपने काबीनी रफ़क़ा और मुख़्तलिफ़ रियासतों के गवर्नर्स से मुशावरत के दौरान ये कहा कि दूसरी रियासतों के मुक़ाबिले तेलंगाना में नुमायां तरक़्क़ी देखी गई है।

अपनी हुकूमत की कारकर्दगी और रियासतों में हो रहे तरक़्क़ीयाती कामों के हवाले से बात करते हुए वज़ीर-ए-आज़म ने बताया कि इंटेलिजेंस एजेंसीयों की मुहय्या तफ़सीलात की बुनियाद पर वो अपनी राय ज़ाहिर कर रहे हैं।

इंटेलिजेंस एजेंसीयों ने मर्कज़ और रियासतों की हुकूमतों के प्रोग्राम्स पर अमल आवरी और अवाम को हो रहे फ़वाइद से मुताल्लिक़ तफ़सीलात मुहय्या की हैं मालीयाती मौकुफ़ बेहतर बनाने के लिए रियासती हुकूमतों के इक़दामात से भी वाक़िफ़ किराया गया और वज़ीर-ए-आज़म ने वसाइल से इस्तेफ़ादा के बारे में भी मालूमात हासिल की हैं।

नरेंद्र मोदी के क़रीबी ज़राए ने चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ को बताया कि वज़ीर-ए-आज़म ने तेलंगाना की तारीफ़ की कि ये रियासत दो साल में तरक़्क़ी हासिल करने में सबसे आगे है।

नरेंद्र मोदी ने चन्द्रशेखर राव‌ से हालिया मुलाक़ात में तेलंगाना हुकूमत के प्रोग्राम्स की तारीफ की। वज़ीर-ए-आज़म ख़सूस कर इस बात से मुतास्सिर हुए कि तेलंगाना हुकूमत ने बर्क़ी के बोहरान पर क़ाबू पालिया और रियासत में ख़ुशकसाली के हालात से मुस्तक़िल तौर पर निमटने के इक़दामात किए जा रहे हैं। वज़ीर-ए-आज़म ने मिशन काकतीय, मिशन भगीरता , डबल बेडरूम , हाउज़िंग और कल्याण लक्ष्मी प्रोग्राम का ख़ुसूसी ज़िक्र किया।

नरेंद्र मोदी ने दूसरी रियासतों को मश्वरह दिया कि वो दरकार वसाइल से इस्तेफ़ादा के लिए चन्द्रशेखर राव‌ की तरक़्क़ीयाती हिक्मत-ए-अमली को इख़तियार करें। बताया गया कि वज़ीर-ए-आज़म इस बात से ख़ुश नहीं हैं कि आंध्र प्रदेश अपने वसाइल का इस्तेमाल नहीं कर रहा है। रियासती हुकूमत ने अपनी आमदनी बढ़ाई है और अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद पर ख़र्च नहीं किया जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT