Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / चन्द्र शेखर राव‌ तलंगाना जज़्बात के व्यापारी(businessman): तेलगुदेशम

चन्द्र शेखर राव‌ तलंगाना जज़्बात के व्यापारी(businessman): तेलगुदेशम

हैदराबाद ।१५नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : तलगो देशम रुकन असैंबली मिस्टर ऐम नरसमहलो ने सदर टी आर उसको तलंगाना जज़बात का ब्योपारी क़रार देते हुए कहा कि मिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ रियासत की तक़सीम के मसला का इस्तिहसाल करते हुए तलंगाना जज़

हैदराबाद ।१५नवंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : तलगो देशम रुकन असैंबली मिस्टर ऐम नरसमहलो ने सदर टी आर उसको तलंगाना जज़बात का ब्योपारी क़रार देते हुए कहा कि मिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ रियासत की तक़सीम के मसला का इस्तिहसाल करते हुए तलंगाना जज़बात का सौदा कररहे हैं। रुकन असैंबली तेलगुदेशम पार्टी ने बताया कि अब तलंगाना में कोई ऐसा नहीं है जो के सी आर पर भरोसा करे और ये कहे कि सदर टी आर ऐस अलहदा रियासत तलंगाना की तशकील के लिए संजीदा है ।

उन्हों ने बताया कि मिस्टर के चन्द्र शेखर राॶ ने कई मर्तबा तलंगाना तहरीक में शिद्दत पैदा करके तहरीक के उरूज पर आने के बाद इस का सौदा किया है । मिस्टर यम नरसमहलो ने बताया कि के सी आर एक नाक़ाबिल एतबार सयासी क़ाइद बिन चुके हैं लेकिन वो एक मर्तबा फिर तलंगाना अवाम के जज़बात को मुश्तइल करते हुए तहरीक का सौदा करने की फ़िराक़ में हैं ।

उन्हों ने बताया कि यही के सी आर थे जिन्हों ने साबिक़ में ये कहा था कि आनधराई मुलाज़मीन को हैदराबाद में मुतय्यन किए जाने में कोई क़बाहत नहीं है । तलंगाना मसला पर के सी आर के मुश्तइल किए जाने पर तलबा ने तहरीक में शिद्दत पैदा की और जब तहरीक का सौदा हुआ तो तलबा ने मायूसी के आलम में ख़ुदकुशीयाँ कीं ।

इन तमाम तलबा की अम्वात की ज़िम्मेदारी सदर टी आर उसको क़बूल करनी चाहीए । मिस्टर ऐम नरसमहलो ने बताया कि रियासत की तक़सीम के मसला पर हुकूमत बिलख़सूस मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से इख़तियार करदा सर्द मोहरी के रवैय्या की ज़िम्मेदारी भी चन्द्र शेखर राव‌ पर आइद होती है ।

उन्हों ने के सी आर पर किज़्ब बयानी का इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि के सी आर के झूटे वाअदे-ओ-ऐलानात से तलंगाना अवाम अच्छी तरह वाक़िफ़ होचुके हैं । मिस्टर ऐम नरसमहलो ने बताया कि के सी आर अगर 100 असैंबली नशिस्तें और 15पार्लीमैंट की नशिस्तें हासिल करते हैं जैसा कि वो ख़ुद दावा कररहे हैं तो ऐसी सूरत में मिस्टर चन्द्र शेखर राव‌ होलसेल में इलाक़ा के तलंगाना के अवाम के जज़बात का सौदा करेंगे ।

उन्हों ने कहा कि रियासत में मिस्टर चंद्रा बाबू नायडू की पदयात्रा को ज़बरदस्त अवामी हिमायत हासिल होरही है । उन्हों ने बताया कि मिस्टर नायडू की पदयात्रा को हासिल होरही अवामी ताईद से ख़ौफ़ज़दा कांग्रेस इंतिख़ाबी(चुनना) हर्बों के नाम पर अक़्वाम में तफ़रीक़ की साज़िशों में मसरूफ़ है ।

मिस्टर ऐम नरसमहलो ने इल्ज़ाम आइद किया कि कांग्रेस और वाई ऐस आर कांग्रेस दोनों में खु़फ़ीया मुफ़ाहमत के सबब रियासत में ये हालात पैदा होरहे हैं और रियासत मआशी तौर पर ग़ैर मुस्तहकम होती जा रही है ।

TOPPOPULARRECENT