Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / चन्द्र शेखर राव‌ मुख़ालिफ़ अक़लियत

चन्द्र शेखर राव‌ मुख़ालिफ़ अक़लियत

तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस कमेटी के तर्जुमान मुहम्मद अली शब्बीर ने सदर टी आर एस चन्द्र शेखर राव‌ को मुख़ालिफ़ अक़लियत क़रार दिया और कहा कि असेंबली और लोक सभा चनुाव में अक़लियतों को नजरअंदाज़ करते हुए के सी आर ने अपनी अक़लियत दुश्मनी का

तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस कमेटी के तर्जुमान मुहम्मद अली शब्बीर ने सदर टी आर एस चन्द्र शेखर राव‌ को मुख़ालिफ़ अक़लियत क़रार दिया और कहा कि असेंबली और लोक सभा चनुाव में अक़लियतों को नजरअंदाज़ करते हुए के सी आर ने अपनी अक़लियत दुश्मनी का सबूत दिया है।

उल्मा और दानिश्वरों के मीटिंग में के सी आर की तरफ से अक़लियती उम्मीदवारों को टिकट ना दिए जाने की वजूहात पर तबसरा करते हुए मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि चन्द्र शेखर राव सियासी ज़िंदगी में हमेशा अवाम को ख़ुशकुन वादों के सिलसिले में वोट हासिल करने के बाद वादों की तकमील में नाकाम रहे हैं।

उन्होंने कहा कि एजीटेशन के दौरान के सी आर ने अक़लियतों के बारे में बलंद बाँग दावे किए थे लेकिन रियासत की तक़सीम के साथ ही वो अपने वादों को भूल गए।

मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि टी आर एस के क़ियाम के बाद से ही अक़लियतों के बारे में के सी आर का रवैय्या ठीक नहीं। वो कभी भी अवाम के हमदरद नहीं रहे। यही वजह है कि उन्होंने हमेशा अपने चनुाव हलक़ों को तबदील किया। उन्होंने कहा कि मुसलमानों को असेंबली और लोक सभा में नुमाइंदगी के लिए आइन्दा पाँच बरसों तक इंतेज़ार करने से मुताल्लिक़ के सी आर की तजवीज़ अफ़सोसनाक है।

TOPPOPULARRECENT