Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / चारमीनार पुलिस स्टेशन मुंतक़िल करने रियासती हाइकोर्ट की तजवीज़

चारमीनार पुलिस स्टेशन मुंतक़िल करने रियासती हाइकोर्ट की तजवीज़

हैदराबाद 16 अप्रैल: आंध्र प्रदेश हाईकोर्ट ने आज हुकूमत को हुक्म दिया है कि चारमीनार पुलिस स्टेशन को दूसरी जगह पर मुंतक़िल करने पर ग़ौर किया जाये ।

हैदराबाद 16 अप्रैल: आंध्र प्रदेश हाईकोर्ट ने आज हुकूमत को हुक्म दिया है कि चारमीनार पुलिस स्टेशन को दूसरी जगह पर मुंतक़िल करने पर ग़ौर किया जाये ।

हाईकोर्ट के कारगुज़ार चीफ़ जस्टिस एन वि रमना और जस्टिस विलास वि अफ़ज़लपुर कर पर मुश्तमिल एक बंच ने तारीख़ी चारमीनार के क़रीब वाक़िये पुलिस स्टेशन की दीवार की तामीर के सिलसिले में दायर रिट दरख़ास्त की समाअत के दौरान ये हुक्म दिया ।

कमिशनर पुलिस अनुराग शर्मा ने अपने हलफनामे में हाईकोर्ट को बतायाकि चारमीनार पुलिस स्टेशन का इलाक़ा हमावक़त पर हुजूम रहता है और यहां सयाहों की आमद-ओ-रफ़त भी रहती हैं इस के अलावा छोटे ताजरीन और गाड़ीयोंकी पार्किंग भी पुलिस स्टेशन के क़रीब की जाती है ।

कमिशनर ने अपने हलफनामा में शहर में पेश आए बम धमाकों और फ़िर्कावाराना फ़सादाद के अलावा साल 2005 में पेश आए टास्क फ़ोर्स ऑफ़िस में ख़ुदकुश बम हमले का हवाला देते हुए कहा कि पुलिस स्टेशन की कम्पाउंड वाल होना बेहद ज़रूरी वर्ना शर पसंद अनासिर मौके का फ़ायदा उठाकर पुलिस स्टेशन को भी निशाना बना सकते हैं।

कमिशनर पुलिस ने तामीरी काम से मुताल्लिक़ मौक़िफ़ वाज़िह करते हुए कहा कि पुलिस स्टेशन की दीवार की दाग़ दोज़ी की जा रही है और इस से पुलिस स्टेशन और अमले की हिफ़ाज़त होगी । उन्हों ने बताया कि पुलिस स्टेशन की दीवार के काम के दौरान तारीख़ी चारमीनार की हिफ़ाज़त का पूरा ख़्याल रखा गया है। कारगुज़ार चीफ़ जस्टिस ने पुलिस की तरफ से दाख़िल जवाब पर कहा कि तारीख़ी चारमीनार के क़रीब किसी भी तामीरी काम पर इमतिना आइद है । अदालत ने पुलिस स्टेशन की दीवार की तामीर की वजूहात कुबूल करने से इनकार कर दिया ।

हाईकोर्ट के डीवीझ़न बंच ने मुताल्लिक़ा ओहदेदारों को हुक्म दिया कि पुलिस स्टेशन को किसी भी मुनासिब जगह मुंतक़िल करें जहां पर काफ़ी जगह दस्तयाब हो ।हाईकोर्ट ने हुकूमत को चार हफ़्तों की मोहलत देते हुए पुलिस स्टेशन को मुंतक़िल करने पर ग़ौर करने हुक्म दिया है ।

TOPPOPULARRECENT