Thursday , August 17 2017
Home / Hyderabad News / चार फीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात से 29 मुस्लिम कार्पोरेटर्स मुंतख़ब

चार फीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात से 29 मुस्लिम कार्पोरेटर्स मुंतख़ब

क़ाइद अपोज़ीशन तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसल मिस्टर मुहम्मद अली शब्बीर ने उन पर हमला करने वाले मुस्लिम नौजवानों को शख़्सी तौर पर माफ़ करते हुए कहा कि वो मुस्लिम नौजवानों को तालीम याफ्ता बना रहे हैं जब कि मजलिस सियासी मुफ़ादात की ख़ातिर उन्हें मुजरिम बना रही है। उनकी काविशों से मुस्लिम तहफ़्फुज़ात हासिल हुए और तहफ़्फुज़ात की वजह से 29 मुस्लिम कारपोरेटर मुंतख़ब हुए हैं।

आज असेंबली के अहाते में मीडिया से बात चीत करते हुए मिस्टर मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि वो इस्लामी तालीमात पर इकान रखते हैं इस लिये असद उवैसी की हिदायत पर उन पर हमला करने वाले मुस्लिम नौजवानों को शख़्सी तौर पर माफ़ कर रहे हैं।

ताहम क़ानून और कांग्रेस पार्टी अपना काम करेगी। मिस्टर मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि वो मुस्लिम नौजवानों को आला तालीम के ज़ेवर से आरास्ता करने की कोशिश कर रहे हैं। और वो इस में कामयाब भी हुए हैं। मुस्लमानों को तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने के लिये पार्टी ने जद्द और जहद की।

कांग्रेस की सदर मिसिज़ सोनिया गांधी और साबिक़ चीफ मिनिस्टर डॉक्टर राज शेखर रेड्डी की वजह से मुस्लमानों को 4 फीसद मुस्लिम तहफ़्फुज़ात हासिल हुए हैं। जिससे तालीम के मैदान में 10 लाख मुस्लिम नौजवानों को फ़ायदा हुआ है।

वो मुस्लिम नौजवानों के हाथों में क़लम थमाना चाहते हैं। असेंबली के बजट सेशन में इतनी रक़म मुख़तस की जाती है यह नहीं, आने वाला वक़्त ही बताएगा। इलेक्ट्रॉनिक वोटिंग मशीनों के ताल्लुक़ से अवाम में शकूक हैं इलेक्शन कमीशन और हुकूमत की ज़िम्मेदारी है कि वो अवामी शकूक को दूर करें।

TOPPOPULARRECENT