Thursday , October 19 2017
Home / India / चार रियासतों में मुख़ालिफ़ कांग्रेस लहर होने और बी जे पी की कामयाबी का अरूण जेटली का दावा

चार रियासतों में मुख़ालिफ़ कांग्रेस लहर होने और बी जे पी की कामयाबी का अरूण जेटली का दावा

कांग्रेस पर बदउनवानीयों और बे अमली का इल्ज़ाम आइद करते हुए बी जे पी ने आज कहा कि मुल्कगीर सतह पर शदीद कांग्रेस मुख़ालिफ़ लहर चल रही है।उन्होंने कहा कि चार रियासतों बिशमोल राजस्थान में जहां इंतेख़ाबात मुक़र्रर हैं, कांग्रेस मुख़ालि

कांग्रेस पर बदउनवानीयों और बे अमली का इल्ज़ाम आइद करते हुए बी जे पी ने आज कहा कि मुल्कगीर सतह पर शदीद कांग्रेस मुख़ालिफ़ लहर चल रही है।उन्होंने कहा कि चार रियासतों बिशमोल राजस्थान में जहां इंतेख़ाबात मुक़र्रर हैं, कांग्रेस मुख़ालिफ़ लहर की वजह से बी जे पी की कामयाबी यक़ीनी है।

अरूण जेटली ने एक प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब करते हुए कहा कि बी जे पी छत्तीसगढ़ और मध्य प्रदेश में दुबारा बरसर-ए-इक्तदार आएगी क्योंकि अवाम ने मौजूदा चीफ़ मिनिस्टर्स रमन सिंह और शिव‌राज सिंह चौहान को इंतेहाई बाएतिमाद और साख रखने वाले क़ाइदीन तस्लीम किया है।

राजस्थान और दिल्ली में बी जे पी को नई हुकूमत तशकील देने के लिए आरामदेह अक्सरीयत हासिल होगी। 8 डसमबर को इंतेख़ाबी नताइज के बाद इस का इल्म हो जाएगा। चारों रियासतें जिन के इंतेख़ाबात इस्तिसवाब आम्मा साबित होंगे।

आइन्दा साल मुक़र्रर लोक सभा इंतेख़ाबी एजंडा का फ़ैसला करने में बी जे पी की मदद करेंगे। उन्होंने दावा किया कि बी जे पी के विज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी की ताईद में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा हुआ है।

कांग्रेस मुख़ालिफ़ लहर क़ौमी रुजहान है। क़ाइद अपोज़िशन राज्य सभा अरूण जेटली ने कहा कि मआशी मसाइल कांग्रेस की बदइंतेज़ामी का नतीजा हैं जिस से इफ़रात-ए-ज़र, अश्या-ए-ज़रुरीया की क़ीमतों में इज़ाफ़ा, 2G , सी डब्लयू जी, कोयला अस्क़ाम जैसे बदउनवानीयों के वाक़ियात मंज़र-ए-आम पर आए हैं।

दाख़िली सलामती में कोताहियों से आम आदमी बुरी तरह मुतास्सिर होरहा है। अवाम का ख़्याल है कि कांग्रेस की क़ियादत फ़ैसला करने से क़ासिर, नाअहल और किसी को मुतास्सिर करने के क़ाबिल नहीं है। उन्होंने कहा कि राजस्थान में बी जे पी की चीफ़ मिनिस्ट्री की उम्मीदवार वसुंधरा राज्य एक हर कियाती और मुतास्सिरकूण लीडर हैं।

TOPPOPULARRECENT