Tuesday , October 17 2017
Home / India / चिदम़्बरम के ख़िलाफ़ शिकायत पर ,सुब्रामणियम स्वामी को गवाही की इजाज़त

चिदम़्बरम के ख़िलाफ़ शिकायत पर ,सुब्रामणियम स्वामी को गवाही की इजाज़त

नई दिल्ली ०९ दिसंबर (पी टी आई) दिल्ली की अदालत ने 2G स्पॆक्टरम केस में मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम के ख़िलाफ़ उन की एक ख़ानगी शिकायत की हिमायत में जनता पार्टी के सदर सुब्रामणियम स्वामी को एक गवाह के तौर पर पेश होने और मज़ीद सबूत प

नई दिल्ली ०९ दिसंबर (पी टी आई) दिल्ली की अदालत ने 2G स्पॆक्टरम केस में मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम के ख़िलाफ़ उन की एक ख़ानगी शिकायत की हिमायत में जनता पार्टी के सदर सुब्रामणियम स्वामी को एक गवाह के तौर पर पेश होने और मज़ीद सबूत पेश करने की इजाज़त दी है।

ख़ुसूसी सी बी आई जज ओ पी सावनी ने कहा कि शिकायत कनुंदा डाक्टर सुब्रामणियम स्वामी को शिकायत कनुंदा गवाह की हैसियत से अदालत में ब्यान देने की इजाज़त दी जाती है, इस से मज़ीद सबूत हासिल होंगी। अदालत ने स्वामी को ये भी कहा कि गवाहों की फ़हरिस्त जो उन्होंने अपनी दरख़ास्त के साथ मुंसलिक की है और इस में इस्तिदा की गई है कि सी बी आई के बाअज़ सीनियर ओहदा दारों और दीगर अवामी ख़िदमत गुज़ारों को तलब किया जायॆ। इस की इजाज़त उसी वक़्त दी जाएगी, जब वो अपने ब्यान के ज़रीया कारआमद वज़ाहत कर सकें।

अदालत ने ये भी कहा कि सुब्रामणियम स्वामी ने अपनी दरख़ास्त के साथ जिन गवाहों की फ़हरिस्त पेश की है, उन्हें गवाही के लिए सिर्फ उसी वक़्त तलब किया जाएगा, जब वो अपनी शिकायत की हिमायत में कारआमद सबूत पेश करें। उन्हों ने 2G स्क़ाम केस में दीगर अफ़राद के ताल्लुक़ से भी साज़िशी होने की शिकायत की है।

इस हक़ीक़त के मद्द-ए-नज़र कि शिकायत दाख़िल करने के वक़्त शिकायत कनुंदा को इज़ाफ़ी मुजव्वज़ा मुल्ज़िमीन की शनाख़्त का इलम नहीं, लेकिन अब उन्हें उन की शनाख़्त हो चुकी है तो इस नुक्ता पर उन्हें सबूत पेश करना होगा। इन के पेश करदा सबूतों की बुनियाद पर ही 2G स्क़ाम के दीगर साज़िशी ज़हनों को भी तलब करलिया जाएगा। अदालत ने स्वामी को हिदायत दी कि वो 17 दिसंबर को गवाह के कटहरे में हाज़िर हों।

TOPPOPULARRECENT