Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / चिरंजीवी के अज़म से चंद्र बाबू नायडू ख़ौफ़ज़दा

चिरंजीवी के अज़म से चंद्र बाबू नायडू ख़ौफ़ज़दा

हैदराबाद 5 अप्रैल (सियासत न्यूज़) रियासती वज़ीर इंडोवमेंट सी राम चन्द्रैया ने कहा कि चिरंजीवी कांग्रेस के लिए उम्मीद की किरण हैं। आज सी एल पी ऑफ़िस असेंबली में प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए उन्हों ने कहा कि चिरंजीवी के पा

हैदराबाद 5 अप्रैल (सियासत न्यूज़) रियासती वज़ीर इंडोवमेंट सी राम चन्द्रैया ने कहा कि चिरंजीवी कांग्रेस के लिए उम्मीद की किरण हैं। आज सी एल पी ऑफ़िस असेंबली में प्रेस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए उन्हों ने कहा कि चिरंजीवी के पास तजुर्बा की कमी ज़रूर है,ताहम वो अज़म के पक्के हैं।

वो समाजी बहबूद के लिए सयासी मैदान में आए हैं और अपनी ज़िम्मेदारी बख़ूबी निभा रहे हैं। उन्हों ने कहा कि चिरंजीवी के अज़म से सदर तेलुगु देशम चंद्र बाबू नायडू ख़ौफ़ज़दा हैं कि कहीं तीसरी मर्तबा भी उन्हें अपोज़ीशन में ना बैठना पड़े, जिस की वजह से चिरंजीवी पर झूटे इल्ज़ामात आइद कर रहे हैं और उन के कांग्रेस में शामिल होने से कापू तबक़ा की नाराज़गी का दाव कर रहे हैं।

हुकूमत की ज़िम्मेदारी है कि वो अवाम को राहत पहुंचाए। उन्हों ने कहा कि चिरंजीवी की जानिब से बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा की मुख़ालिफ़त हक़ बजानिब है, लिहाज़ा चीफ़ मिनिस्टर को इस पर संजीदगी से ग़ौर करना चाहीए।

TOPPOPULARRECENT