Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / चीफ़ मिनिस्टर और डी जी पी मुख़ालिफ़ तेलंगाना, बरतर्फ़ी का मुतालिबा

चीफ़ मिनिस्टर और डी जी पी मुख़ालिफ़ तेलंगाना, बरतर्फ़ी का मुतालिबा

टी आर एस के रुक्न पार्लीयामेंट जी वीवेक ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी और डायरेक्टर जेनरल पुलिस दिनेश रेड्डी को मुख़ालिफ़ तेलंगाना क़रार देते हुए उन दोनों को ओहदों से बरतरफ़ कर देने का मुतालिबा किया। अख़्बारी नुमाइंदों से

टी आर एस के रुक्न पार्लीयामेंट जी वीवेक ने चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी और डायरेक्टर जेनरल पुलिस दिनेश रेड्डी को मुख़ालिफ़ तेलंगाना क़रार देते हुए उन दोनों को ओहदों से बरतरफ़ कर देने का मुतालिबा किया। अख़्बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए वीवेक ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर और डी जी पी के तमाम इक़दामात मुख़ालिफ़ तेलंगाना हैं और वो सीमा-आंध्र क़ाइदीन के मुफ़ादात के तहफ़्फ़ुज़ के लिए काम कर रहे हैं।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना एहतेजाज के दौरान पुरअमन एहतेजाज के बावजूद क़ाइदीन के ख़िलाफ़ मुक़द्दमात दर्ज किए गए। कई एक क़ाइदीन अभी भी मुख़्तलिफ़ मुक़द्दमात का सामना कर रहे हैं इस के बरख़िलाफ़ सीमा-आंध्र में जारी एहतेजाज से निमटने के लिए नज़्मो नस्क़ की जानिब से सख़्तगीर इक़दामात से गुरेज़ किया जा रहा है। उन्हों ने कहा कि सीमा-आंध्र में एहतेजाज के दौरान तशद्दुद के बावजूद पुलिस कार्रवाई से गुरेज़ कर रही है।

वीवेक ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने ख़ुद पुलिस के आला ओहदेदारों को हिदायत दी है कि वो सीमा-आंध्र एहतेजाजियों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई से गुरेज़ करें। उन्हों ने कहा कि सीमा-आंध्र क़ाइदीन की जानिब से किया जा रहा एहतेजाज सिर्फ़ मुफ़ादात की तकमील के लिए है इस एहतेजाज से अवाम का कोई ताल्लुक़ नहीं है।

TOPPOPULARRECENT