Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / चीफ़ मिनिस्टर को सदर तेलगुदेशम पर तन्क़ीद का हक़ नहीं : मुद्दु कृष्णाअम्मा नायडू का बयान

चीफ़ मिनिस्टर को सदर तेलगुदेशम पर तन्क़ीद का हक़ नहीं : मुद्दु कृष्णाअम्मा नायडू का बयान

हैदराबाद । 18 अप्रैल (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर को अपने ज़िला के मंडलों के नाम नहीं मालूम तो उन से रियासत की तरक़्क़ी की तवक़्क़ो कैसे की जाये । रुकन असैंबली तेलगुदेशम मिस्टर जी मुद्दु कृष्णाअम्मा नायडू ने आज मीडीया से बात के दौ

हैदराबाद । 18 अप्रैल (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर को अपने ज़िला के मंडलों के नाम नहीं मालूम तो उन से रियासत की तरक़्क़ी की तवक़्क़ो कैसे की जाये । रुकन असैंबली तेलगुदेशम मिस्टर जी मुद्दु कृष्णाअम्मा नायडू ने आज मीडीया से बात के दौरान ये बात कही । उन्हों ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर को अपने हल्क़ा-ए-इंतख़ाब के मंडलों के बारे में भी पता नहीं होगा ।

उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर को मश्वरा दिया कि वो मिस्टर नायडू पर तन्क़ीद करना बंद करें चूँकि उन की पार्टी सदर मिसिज़ सोनीया गांधी को भी मिस्टर नायडू पर तन्क़ीद का हक़ नहीं है । मिस्टर नायडू शफ़्फ़ाफ़ किरदार के हामिल सियासत दां हैं जबकि कांग्रेस में कोई शफ़्फ़ाफ़ियत का दावे नहीं कर सकता ।

उन्हों ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर अवामी दौलत का इस्तिमाल करके फ़लाही स्कीमों की तशहीर कर रहे हैं । हुकूमत हर महाज़ पर नाकाम है ।

मिस्टर नायडू ने कहा कि हुकूमत की जानिब से मुस्तक़बिल में शफ़्फ़ाफ़ हुक्मरानी की बातें बाइस-ए-शर्म हैं चूँकि जो चीफ़ मिनिस्टर शफ़्फ़ाफ़ियत की बात कर रहे हैं उन्हें इस का हक़ हासिल नहीं है ।

उन्हों ने बताया कि शफ़्फ़ाफ़ियत हुक्मरानी का तेलगुदेशम के इक़तिदार जाते ही ख़ातमा हो चुका था और डाक्टर राज शेखर रेड्डी के दौर से बदउनवानीयाँ-ओ-बे क़ाईदगियों का आग़ाज़ हुआ ।

उन्हों ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर जिस अंदाज़ में हुकूमत चला रहे हैं इस से अंदाज़ा होता है कि वो रियासत की तबाही के मृतकबीन को बचाने में मसरूफ़ हैं ।

TOPPOPULARRECENT