Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी मुस्लमानों के क़ातिल

चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी मुस्लमानों के क़ातिल

हैदराबाद ०‍‍‍‍‍‍‍‍‍५ अक्तूबर (सियासत न्यूज़) सैक्रेटरी ए आई सी सी-ओ-रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल पी सुधाकर रेड्डी ने कहा कि कैंप ऑफ़िस पहुंचने वाले कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट से चीफ़ मिनिस्टर मुलाक़ात करलेते तो बेहतर होता, फिर भी वो च

हैदराबाद ०‍‍‍‍‍‍‍‍‍५ अक्तूबर (सियासत न्यूज़) सैक्रेटरी ए आई सी सी-ओ-रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल पी सुधाकर रेड्डी ने कहा कि कैंप ऑफ़िस पहुंचने वाले कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट से चीफ़ मिनिस्टर मुलाक़ात करलेते तो बेहतर होता, फिर भी वो चीफ़ मिनिस्टर और तलंगाना के कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट के दरमयान जो ख़ला पैदा हुआ ही, उसे दूर करने की कोशिश करेंगी।

उन्हों ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी मुस्लमानों के क़ातिल हैं, उन्हें क़ौम से माज़रत ख़्वाही करनी चाआई। आज अहाता असैंबली में चीफ़ मिनिस्टर और तलंगाना के कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट के दरमयान सर्द जंग शुरू होने के सवाल का जवाब देते हुए मिस्टर पी सुधाकर रेड्डी ने कहा कि तलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले अरकान-ए-पार्लीमैंट चीफ़ मिनिस्टर से मुलाक़ात के लिए कैंप ऑफ़िस पहुंचे थी, मगर चीफ़ मिनिस्टर ने इन से मुलाक़ात नहीं की।

उन्हों ने अरकान-ए-पार्लीमैंट की गिरफ़्तारी की सख़्त मुज़म्मत की और कहा कि वो चीफ़ मिनिस्टर और तलंगाना के कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट के दरमयान मुसालहत कार का रोल अदा करेंगी।

मिस्टर पी सुधाकर रेड्डी गुजरात कांग्रेस के सैक्रेटरी इंचार्ज भी हैं, उन्हों ने चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी की जानिब से सदर कांग्रेस सोनीया गांधी पर की गई तन्क़ीद की सख़्त मुज़म्मत की और कहा कि गुजरात में जो भी तरक़्क़ी हुई ही, इस में मर्कज़ी हुकूमत का अहम रोल ही, मर्कज़ ने बड़े पैमाने पर फंड्स जारी किए हैं।

TOPPOPULARRECENT