Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / चीफ़ मिनिस्टर पर जय पाल रेड्डी के ख़िलाफ़ ग़लत प्रोपेगंडा का इल्ज़ाम

चीफ़ मिनिस्टर पर जय पाल रेड्डी के ख़िलाफ़ ग़लत प्रोपेगंडा का इल्ज़ाम

हैदराबाद १५अगस्त (सियासत न्यूज़) तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के दो अरकान-ए-पार्लीमैंट पूनम प्रभाकर और जी वीवीक ने चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी पर मर्कज़ी वज़ीर पैट्रोलीयम एसजे पाल रेड्डी के ख़िलाफ़ गुमराह कु

हैदराबाद १५अगस्त (सियासत न्यूज़) तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के दो अरकान-ए-पार्लीमैंट पूनम प्रभाकर और जी वीवीक ने चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी पर मर्कज़ी वज़ीर पैट्रोलीयम एसजे पाल रेड्डी के ख़िलाफ़ गुमराह कुन प्रोपेगंडा करते हुए लंगाना तहरीक को सुबू ताज करने की कोशिश का इल्ज़ाम आइद किया।

दिल्ली में मीडीया से बातचीत करते हुए पूनम प्रभाकर ने गैस के अलाटमैंट में रियासत के साथ नाइंसाफ़ी होने का वज़ीर-ए-आज़म को मकतूब रवाना करते हुए बिलवासता मर्कज़ी वज़ीर पैट्रोलीयम को बदनाम करने का इल्ज़ाम आइद किया। जब कि हक़ीक़त ये है कि ते लंगाना के गैस से मरबूत बर्क़ी प्रॊजेक्ट‌स को रुकमी मंज़ूरी ना देते हुए चीफ़ मिनिस्टर ने उन्हेंतात्तुल का शिकार बनाया ही, जब कि सीमा। आंधरा के आबपाशी प्रॊजेक्ट‌स को गैस के अलाटमैंट में अहम रोल अदा किया।

दिल्ली में तेलंगाना पर फ़ैसला होने वाला ही, इस सेक़बल चीफ़ मिनिस्टर तहरीक को नुक़्सान पहुंचाने के लिए जय पाल रेड्डी को ज़िम्मेदार क़रार दे रहे हैं। मिस्टर जी वीवीक ने कहा कि गैस के अलाटमैंट के लिए मर्कज़ी वुज़रा की सब कमेटी ही। कमेटी फ़ैसला करती ही, मगर चीफ़ मिनिस्टर और उन के हामीयों की जानिब से जय पाल रेड्डी को ज़िम्मेदार क़रार देते हुए उन के ख़िलाफ़ गुमराह कुन मुहिम चलाई जा रही ही, जिस की वो सख़्त मुज़म्मत करते हैं।

बहैसीयत मर्कज़ी वज़ीर जय पाल रेड्डी ने रियासत की तरक़्क़ी-ओ-बहबूद के लिए जो भी इक़दामात किए हैं, वो नाक़ाबिल फ़रामोश हैं। इन की इज़्ज़त अफ़्ज़ाई की बजाय उन के ख़िलाफ़ तहरीक चलाते हुए बदनाम करने की कोशिश की जा रही है।

चीफ़ मिनिस्टर के हामीयों की जानिब से चीफ़ मिनिस्टर बनने की ख़ाहिश में रियासत के साथ नाइंसाफ़ी का इल्ज़ाम आइद किया जा रहा है। ते लंगाना का कोई भी क़ाइद चीफ़ मिनिस्टर का ओहदा नहीं बल्कि अलहदा रियासत चाहता है।

TOPPOPULARRECENT